فرزند زاگرس، گزینه ای مناسب برای مدیریت صنعت نفت
جمعي از مهندسان و كارشناسان، مديران ادوار و تكنوكرات هاي نفتي با تهيه و ارسال نامه مشفقانه و دلسوزانه اي به شوراي راهبردي دولت چهاردهم، با اشاره به ارتباط گسترده صنعت نفت با مناطق زاگرس و قرارگرفتن ميادين و تاسیسات مهم نفتی در اين سرزمين، دكتر بهروز نعمتي، سایستمدار مستقل و از مدیران توانمند نفتی را گزینه ای مناسب برای تصدی این مقام معرفی نمودند. در نامه کارشناسان و مهندسان نفتی زاگرس تبار خطاب به دکتر ظریف رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم آمده است؛ چنانچه استحضاردارید صنعت یکصد و شانزده ساله نفت در ایران در طول تاریخ خود در سرزمین زاگرس بنیان نهاده شده و توسعه یافته است و در طول این تاریخ بلند و تاثیر گذار در اقتصاد و سیاست ایران نیز، همواره زاگرس تباران پاسداران این منابع و میادین نفتی ارزشمند بوده اند.هم اکنون که با حمایت قاطع استانهای زاگرس و عموم رای دهندگان هموطن در این دوره از انتخابات به دکتر مسعود پزشکیان، دیگر فرزند شایسته زاگرس، مدیری توانمند و مستقل و فرزند شایسته زاگرس, دکتر بهروز نعمتی نیز در بین گزینه های تصدی سمت وزارت نفت به درستی و شایستگی معرفی شده اند، وظیفه خود می دانیم با یادآوری زحمات و تلاش های ایشان هم در دوران حضور در کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و همراهی و همسویی با وزارت نفت دولت وقت (دکتر روحانی) در حفظ سهمیه تولید نفت ایران در سازمان اوپک و هم در دوران تصدی مدیریتی در وزارت نفت و همچنین مستقل بودن نامبرده از نظر گرایش سیاسی و عدم قرارگرفتن نام ایشان در سهم خواهی های این روزهای جریان های سهم خواه، حمایت خود را از ایشان جهت انتصاب بعنوان وزیر نفت دولت چهاردهم اعلام و این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که کارکنان صدیق و زحمتکش صنعت نفت؛ در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت چهاردهم با قرار گرفتن فرزند زاگرس در راس تصدی این وزارتخانه مهم، که اتفاقا همواره از سهم خواهی های سیاسی چپ و راست آسیب فنی دیده، فروگذار نخواهند بود. در این نامه که رونوشت آن به دکتر مسعود پزشکیان؛ رئیس جمهور منتخب نیز ارسال شده است، با اشاره به آسیب های وارده به صنعت نفت و خصوصا سرمایه و نیروی انسانی این صنعت، ابراز امیدواری شده است با انتخاب دکتر نعمتی بعنوان تکنوکرات و مدیری آشنا به اهمیت سرمایه انسانی در صنعت
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید