خرید یک دستگاه سیتیاسکن جدید برای بیمارستان اروندکنار
به گزارش بازتاب خوزستان،پیش از ظهر امروز دکتر اسمعیل ویسی در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار داشت: یک دستگاه سیتیاسکن با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی توسط این دانشگاه برای بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار خریداری شد.
وی افزود: با پیگیریهای مستمر انجامشده از سوی این دانشگاه، یک دستگاه سیتیاسکن ۱۶ اسلایس پیشرفته به ارزش تقریبی ۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات صرفهجویی ارزی کشور و دانشگاه علوم پزشکی آبادان خریداری و به انباری مرکزی دانشگاه تحویل شد تا در آینده نزدیک مراحل نصب آن انجام شود.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نصب این دستگاه در بیمارستان حضرت زینب س باعث میشود بتوانیم خدمات بسیار خوبی به تمام بیماران منطقه ارائه کنیم و بخش مهمی از مراجعات بیماران که برای تشخیص و درمان به مراکز مجهز به این دستگاهها به مرکز شهرستان مراجعه میکنند را کاهش دهیم.
دکتر ویسی اضافه کرد: سیتیاسکن ۱۶ اسلایس پزشکی کاربردی عمومی در مراکز تصویربرداری پزشکی دارد و بیش از 85درصد نیاز مراکز درمانی را پوشش میدهد و از ویژگیهای این دستگاه میتوان به تحمل وزن بالا، کاربری راحت، دقت بالا و کمترین نشت اشعه اشاره کرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید