عملیات زیرسازی معابر فرعی شهر خنافره آغاز شد
سرپرست شهرداری خنافره از آغاز عملیات زیرسازی و بهسازی معابر فرعی این شهر خبر داد.
عبدالزهرا شاوردیان امروز در گفت و گو با خبرنگار بازتاب خوزستان در شادگان اظهار کرد: اکنون یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری رسیدگی و ساماندهی وضعیت معابر بوده و از این رو عملیات زیرسازی و بهسازی معابر با قوت و جدیت بیشتر در سطح شهر خنافره آغاز شده است.
وی با بیان اینکه نامناسب بودن خیابان ها و معابر فرعی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان خنافره است، افزود: در راستا بهسازی معابر فرعی و تسهیل در تردد شهروندان و وسائط نقلیه، عملیات زیرسازی برخی از معابر این شهر به صورت ضربتی آغاز شد.
سرپرست شهرداری خنافره ادامه داد: خدمات رسانی بهينه و مناسب و كسب رضايتمندی مردم از اولويت های مديريت شهری است.
شاوردیان در پایان گفت: به شهروندان تعهد داريم و رعايت حقوق شهروندی و رسيدن به وضعيت مطلوب و ايجاد شور و نشاط اجتماعی را وظيفه اصلی خود می دانيم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید