بازگشایی مجدد موزه های پمپ بنزین خانه و کارآموزان در آبادان
همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن موزه های پمپ بنزین خانه و کارآموزان آبادان بازگشایی شد.
به گزارش بازتاب خوزستان،در مراسم بازگشایی این موزه ها مهندس بنی سعید مدیر منطقه , دکتر قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان , حجه الأسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان و جمعی از مسؤلین شهری حضور داشتند.
گفتنی است : هرهفته از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر مراجعه کنندگان می توانند از موزه های پمپ بنزین خانه و کارآموزان دیدن کنند.
اضافه می گردد : همزمان با بازگشایی موزه های پمپ بنزین خانه و کارآموزان , آیین تکریم و تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان صنعت نفت درمحل موزه کارآموزان برگزار گردید.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید