امام جمعه گتوند از وضعيت نامناسب جاده های اين شهرستان انتقاد كرد/چند نفر دیگر باید کشته شوند؟
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند با انتقاد از وضعيت نا مناسب و حادثه خيز بودن جاده هاي اين شهرستان گفت: توجه بيشتر مسئولان و دستگاههای اجرايی برای ايمن سازی جاده های شهرستان گتوند ضروری است. اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند اعلام داشت: سوال مردم از مسئولین استانی این است که چقدر […]
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند با انتقاد از وضعيت نا مناسب و حادثه خيز بودن جاده هاي اين شهرستان گفت: توجه بيشتر مسئولان و دستگاههای اجرايی برای ايمن سازی جاده های شهرستان گتوند ضروری است.
اسدپور امام جمعه شهرستان گتوند اعلام داشت: سوال مردم از مسئولین استانی این است که چقدر از همشهریان جان خود را باید از دست بدهند تا یک پروژهای انجام شود، راهها غیر استاندارد است و اینکه بگوییم تخلفات رانندگی منجر به تصادفات و کشته شدن افراد میشود توجیه خوبی نیست، لذا مدیران باید بیش از این تلاش کنند تا شاهد پرپر شدن افراد به جهت نداشتن راه استاندارد نباشیم.
وی افزود: اين جاده كه از محورهای ارتباطی پرتردد و حادثه خيز است، سالانه حوادث رانندگی زيادی در آن رخ می دهد و شماری را به كام مرگ می فرستد مردم شهرستان گتوند مدت هاست در انتظار اجرای این طرح که بخشی از راه اصلی است و به جاده مرگ معروف شده، هستند.
وی اظهار داشت: مردم بدليل جان باختن شهروندان طی سالهای گذشته در وقوع چندين فقره تصادف، اعتراض و اين راه را براي مدتی بستند كه با پادرميانی مسئولان بازگشايی شد
حجت الاسلام والمسلمین اسدپور در پایان افزود: از مسئولین شهرستان درخواست دارم این مطالبه مردمی را بطور مستمر از مدیران استان پیگیری کنند تا مردم شهرستان گتوند بیش از این به لحاظ عدم داشتن جاده استاندارد و مناسب عزیزان خود را از دست ندهند.
خبرنگار: محمود بلیوند
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید