دفع آبهای سطحی در اهواز با کمک بسیجیان شرکت ملی حفاری
در پی بارندگیهای ۲۴ ساعت گذشته در مناطقی از خوزستان و افزایش حجم روان آبها در سطح معابر و خیابان ها، بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در حرکتی خود جوش به کمک شهروندان اهوازی شتافتند.
به گزارش بازتاب خوزستان، علی سالمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران گفت: به دنبال بالا آمدن سطح آب در خیابانها و معابر که به سبب موج بارشی مشکلاتی را برای عابران و سرنشینان خودروها و واحدهای مسکونی ایجاد کرد، شماری از بسیجیان به همراه اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت برای کمک به شهروندان وارد عمل شدند.او افزود: در این اقدام خودجوش بسیجیان ملی حفاری در همیاری با کارکنان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب نسبت به هدایت روان آبها به کانالهای انتقال در مناطقی از شهر اهواز و شهرستان کارون اقدام کردند.
سالمی بیان داشت: امداد رسانی در این ارتباط تا رفع مشکل و کاهش آبهای سطحی ادامه دارد و در این خصوص تعدادی خود رو که به علت نفوذ آب دچار نقص فنی و از حرکت بازماندند، جابجا و در جاهایی که آبهای سطحی به خانهها نفوذ کرد، نسبت به تخلیه آب و رفع مشکل ساکنان مبادرت شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید