انعقاد تفاهمنامه با کانون وکلای خوزستان برای حمایتهای حقوقی از بانوان
نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان از انعقاد تفاهمنامهای با کانون وکلای دادگستری استان خوزستان برای حمایتهای حقوقی از بانوان خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان ؛ نخستین جلسه کمیته حقوقی امور بانوان شهرداری اهواز برگزار شد.
در این جلسه که با حضور نیره شهریسوند نماینده شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان و بنفشه حدادی رئیس کمیته حقوقی امور بانوان شهرداری اهواز برگزار و به بررسی برخی از مشکلات حقوقی بانوان نیز پرداخته شد.
شهریسوند در این جلسه اظهار کرد: برخی از بانوان اقشار کم برخوردار جامعه دانش حقوقی کافی برای حل مشکلاتشان را ندارند از اینرو لازم است در کمیته حقوقی به ارائه آموزشهای حقوقی ویژه بانوان توجه شود.
وی افزود: در این راه میتوان با استفاده از برنامههای آموزشی در صدا و سیما، استفاده از بیلبوردهای شهرداری در سطح شهر و نیز فضای مجازی، بانوان را از حقوق خود به ویژه حقوق شهروندی آشنا و آگاه کرد.
نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان با اشاره به اینکه بیش از دو ماه است که با کانون وکلای استان خوزستان در تعامل هستیم، گفت: در این راستا تفاهمنامهای با کانون وکلای دادگستری استان خوزستان برای حمایتهای حقوقی از بانوان منعقد خواهد شد.
گفتنی است بنفشه حدادی
وکیل پایه یک دادگستری
است که کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق خصوصی اخذ کرده است.
وی که حدود ۶سال دادیار بوده است، ریاست کمیسیون رفاه و گردشگری وکلا را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده و در حال حاضر نیز رئیس کمیسیون معاضدت کانون وکلا است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید