🔰بازديد مديرعامل شركت آب و فاضلاب اهواز از تاسيسات آبرسانی شهر شيبان
مديرعامل شركت آب و فاضلاب اهواز با حضور در تاسيسات آبرسانی شهر شهرستان شيبان از چگونگی عملکرد اين تاسيسات بازديد كرد.
🔹به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومي و آموزش همگاني، اين بازديد با هدف ارتقاء ایستگاه پمپاژ و افزایش تولید و توزیع آب به شهروندان تحت پوشش اين شهرستان انجام پذيرفت.
🔹گفتنی است سلسله بازديدهای مديرعامل شركت از ساير تاسيسات آبرسانی، تصفيه خانه ها، ايستگاه های تقويت فشار و غيره با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان بصورت منظم درحال انجام است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید