با هدف بررسی سطح شاخص های كمی و كيفی آب و فاضلاب زندان مركزی اهواز؛
از آخرين وضعيت آبرسانی و دفع فاضلاب زندان مركزی اهواز بازديد شد
با هدف بررسی سطح كمی و كيفی آب شرب و همچنین سیستم دفع فاضلاب زندان مركزی اهواز بازديد بعمل آمد.
🔹به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومی و آموزش همگانی، اين بازديد با حضور سعید دشتی زاده مدیرعامل، معاونت بهره برداری و توسعه آب، كارشناس فنی شرکت آبفا اهواز و مشاور انجام پذيرفت.
🔹اين گزارش می افزايد: طی اين بازديد شاخص كمی و كيفی آب شرب اين زندان مطلوب ارزيابی شد و مصوب شد تا با همکاری مرکز بهداشت به شکل مرتب میزان کیفیت آب اندازه گیری گردد.
🔹گفتنی است مقرر شد، راه اندازی و بازسازی مجدد سیستم پکیج تصفيه فاضلاب زندان نيز در دستور كار قرار بگيرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید