مديرى در تراز انقلاب
دكتر شعبانى كه در رشته مديريت مدارج علمى اش را طى كرده را مى توان از لحاظ شخصيت فردى يكى از نجيب ترين مديران خوزستان معرفى كرد. كسى كه كوچكترين تفاوتى در برخورد او در مواجهه با يك شهروند عادى و يا شخص رئيس جمهور را مشاهده نمى كنيد، خصلتى كه نياز اوليه ى مديرى براى اين سازمان مردمى و خدمت رسان است.
وى عملكرد درخشانى در حوزه توجه به نيروهاى انسانى درون سازمانى خود داشته به طورى كه با يك رصد ميدانى شاهد اعلام رضايت بيش از هشتاد درصدى پرسنل هلال احمر استان از اين مدير تواناى بومى هستيم اين در حالى است كه اين اعلام رضايت شامل همه ى اقوام و اقشار شاغل در اين سازمان هستند.
على شعبانى نه تنها از لحاظ زيرساختى دست به تحولاتى بزرگ در ساختار هلال احمر استان زده و گستره همه استان را عادلانه و به يک چشم ديده بلكه از لحاظ ارتباط با مديىان ارشد كشور هم موفق عمل كرد و توانست بيشترين لجستيك و پشتيبانى همه جانبه را جذب استان نمايد تا در حوادث و بحران هاى متعدد اخير كه دامان خوزستان را گرفته بود شاهد كوچكترين خللى در خدمات رسانى به مردم و مناطق آسيب ديده نباشيم.
حضور پرسنل و چادرهاى منقش به نشان هلال احمر در مراسمات، يادواره ها، جشن ها، راهيان نور، اربعين حسينى و حتى راهپيمايى و تجمعات از ديگر شاخصه هاى قابل توجه فعاليت هاى اجتماعى اخير اين سازمان است كه جاى تعامل دارد.
كلنگ زنى و احداث پايگاه هاى امداد و نجات در حساس ترين مسيرها به خصوص در مناطق محروم، جذب بيشتريم تعداد خودرو براى انجام ماموريت ها، كسب بالاترين ميزان تحقق درآمدهاى داخلى و سازمانى، حضور ميدانى در حوادث و نقاط آسيب پذير تا حصول نتيجه، چندين عنوان برتر كشورى در حوزه هاى مختلف، بهره بردن از جوانان نخبه استانى در مسووليت هاى درون سازمانى و بسيارى موفقيت هاى ديگر را مى توان از جمله عملكرد قابل دفاع اين مدير توانمند دانست.
يكى از مشكلات هلال احمر استان طى اين سال ها عدم ارتباط مناسب با اصحاب فرهنگ و رسانه در چند بعد متفاوت بود كه جا دارد اين نقيصه بررسى و برطرف شود چرا كه عملكرد و فعاليت جهادى اين مجموعه و خدمات شايانى كه طى اين سال ها به نقاط مختلف استان ارائه داده اند، آنگونه كه شايسته است تبيين و منتشر نشده است.
شعبانى را به عنوان مديرى در تراز انقلاب و كسى كه بدون نگاه سياسى، حزبى و قومى و تنها به عنوان يك خوزستانى توانسته از همه ظرفيت هاى موجود به نفع سازمان، استان و مردم اش بهره برده را شناختيم و بر حسب رسالت رسانه اى مان وى را ضمن عرض خداقوت به همه مجموعه پر تلاشش معرفى كرديم كما اين كه چنانچه در حوزه كارى وى نيز خللى و يا قصورى مشاهده كنيم، بى شك و بى تعارف جهت نقد منصفانه مان را به سمت اين سازمان مردمى و مديريت آن سوق خواهيم داد.
به نظر مى آيد همانگونه كه بحث مديران پروازى و يا غير بومى باز هم در سطر مباحث استان قرار گرفته جا دارد ضمن بررسى غير احساسى اين موضوع، نيم نگاهى هم به مديران جوان، موفق، توانمند و بومى مان همچون دكتر وحيد شعبانى و مجموعه موفق اش داشته باشيم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید