با حضور وزير نيرو انجام شد: بازديد از روند ساخت تصفيه خانه فاضلاب غرب اهواز
بازديد از روند بازسازي تصفيه خانه فاضلاب غرب اهواز با حضور وزير نيرو انجام پذيرفت.
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومي و آموزش همگاني، در اين بازديد روند ساخت و پيشرفت فيزيكي تصفيه خانه فاضلاب غرب اهواز مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
اين گزارش مي افزايد: در حاشيه اين بازديد، توضيحات تكميلي در رابطه با اقدامات انجام شده و نحوه جمع آوري، دفع و تصفيه فاضلاب انجام شد، همچنين روند اجراي پروژه و نحوه خدمت رساني به شهروندان از طريق نقشه خواني نيز صورت گرفت.
گفتني است با تكميل اين پروژه شرايط دفع و جمع آوري فاضلاب بهبود قابل توجه خواهد يافت.
بازديد انجام شده از تصفيه خانه فاضلاب غرب اهواز امروز ٥ شنبه ٢٤ آبان ماه با حضور وزير نيرو، مديرعامل شركت مهندسي آبفا كشور، استاندار خوزستان و ساير مسوولين محلي استان برگزار شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید