پیام مدیرعامل شركت بهره برداری به مناسبت سالروز اكتشاف نفت و روز مسجد سلیمان
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون متن پیام مهندس قباد ناصری بدین شرح است:
پنجم خرداد 1287 شمسی، سرآغاز صنعتی شدن ایران با اکتشاف نفت خام در مسجدسلیمان و همچنین شروع تحولات شگرف در گستره خاورمیانه است و اکنون پس از یک قرن و 15 سال و عبور از رویدادها و حوادث بیش و کم، این صنعت به پشتوانه مردم یک صنعت ملی، بالنده و دارای تاثیری تعیین کننده بر کلیه ابعاد کشور است.
صنعت نفت ایران در دوره پسا انقلاب اسلامی به سوی بومی شدن سوق داده شد و با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و وجود عزم جهادی برای بی نیازی از دانش و فناوری های خارجی که هزینه ای گزاف را بر مردم تحمیل می کرد، امروز شاهد اقتدار علمی، فنی و عملیاتی این عرصه در کلیه بخش های بالا، میان و پائین دستی می باشیم که کشور را در بالاترین سطح صادرات و تامین خوراک برای صنایع داخلی قرار داده است.
اینجانب ضمن ادای احترام به شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و کارکنانی که از سال 1287 تاکنون، این صنعت عظیم را راهبری کردند، فرارسیدن 5 خرداد، سالرزو اکتشاف نفت را به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک عرض می نمایم. تحقق کلیه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها به خصوص تولید پایدار را از درگاه ایزد متعال خواستارم.
قباد ناصری
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید