قدردانی از 30بانوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان
.
از 30بانوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حوزههای مختلف قدردانی شد.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل از خبرنگار وبدا از آبادان، در آیینی که با حضور دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه، سعید جلوای، معاون فرهنگی، دانشجویی و جمعی از مدیران این دانشگاه حضور داشتند از 30بانوی نمونه مجموعه یادشده در حوزههای مختلف قدردانی شد.
در این مراسم همچنین در خصوص مباحثی همچون تحکیم بنیان خانواده و بهرهگیری از مشاوره در این حوزه، بهبود شرایط محیط کار برای بانوان و رسیدگی به موضوع مهدکودکها؛ تبادلنظر صورت گرفت.
در این مراسم همچنین در خصوص مباحثی همچون تحکیم بنیان خانواده و بهرهگیری از مشاوره در این حوزه، بهبود شرایط محیط کار برای بانوان و رسیدگی به موضوع مهدکودکها؛ تبادلنظر صورت گرفت.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید