جمعه,۵ , تیر ,۱۴۰۵
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

برای جستجو تایپ کرده و Enter را بزنید

معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه با مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

تحریم های خارجی بر تاسیسات و تحریم های داخلی روی دوش كاركنان صنعت نفت

معاون محترم وزیر نفت و هیئت همراه در جلسه ای با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز حضور یافتند.
1402-08-28
چاپ خبر

به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، صبح یکشنبه مورخ 28 آبان ماه معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و هیئت همراه به منظور بازدید و بررسی موضوعات مربوط به حوزه منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حضور یافته و به استماع گزارشات مدیران عامل شرکت های بهره برداری و مدیران ارشد این شرکت نشستند.

پس از پخش تلاوت قرآن كريم، سرود جمهوري اسلامي و پخش محتواي تصويري مربوط به تجمعات اخير كاركنان توسط روابط عمومي مهندس علی رضا دانشی مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب ضمن خير مقدم و تقدیر از معاونت محترم وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و هیئت همراه به جهت حضور میان مدیران و پرسنل مناطق نفتخيز جنوب جهت بررسی مشکلات و مطالبات آنان، تاکید داشت: در نشست حاضر بیان نقطه نظرات مدیران ارشد سازمان و مدیران شرکت های بهره بردار تابعه، جهت تشریح وضعیت و آسیب شناسی مسائل نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد به همین منظور از مدیران دعوت به عمل آمده تا نقطه نظرات و دیدگاه های خود را با جنابعالی مطرح نمایند و جمع بندی در این خصوص حاصل گردد.

وی افزود: اهم موضوعات مد نظر توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان می باشد و توجه به دغدغه ها، مطالبات و ارتقاء وضعیت رفاهی و شغلی این زحمتکشان خواسته موکد سازمان است که ان شاء الله در نقطه نظرات مدیران منعکس خواهد گردید.

در ادامه معاون محترم وزیر نفت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارکنان صنعت نفت جنوب گفت: زحمات شما بر کسی پوشیده نیست. کارکنان صنعت نفت علیرغم تحریم های خارجی که گریبانگیر تاسیسات و اماکن نفت می باشد، بالاترین رشد بهره وری در میان بنگاه های اقتصادی را به خود اختصاص داده اند.

در این جلسه مهندس تقی زاده مدیرعامل نفت و گاز آغاجاری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع انسانی این شرکت عنوان داشت: فعالیت ها و خدمات کارکنان صنعت نفت به طور شایسته در جامعه بازتاب نیافته تا جائیکه بعضی از خانواده های کارکنان نیز از این زحمات مطلع نبوده و ارزش کار کارکنان این صنعت مغفول مانده است. وی با اشاره به اینکه صعوبت کار در صنعت و بالاخص تاسیسات نفت که به دلیل تحریم ها شرایط خاصی را بوجود آورده، نوع کار را ویژه می نماید، لذا خواستار اصلاح نظام حقوق دستمزد به منظور افزایش انگیزه متخصصان فنی و عملیاتی نفت شد.

مهندس شهرویی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون نیاز به زیرساخت های مدرن صنعت و نیروی انسانی تازه نفس برای افزایش تولید «که مد نظر دولت سیزدهم می باشد» را ضرروی دانست و با اشاره به مشکلات عدیده پزشکی حادث شده بر کارکنان عملیاتی در طول سنوات خدمت ایشان به علت فشار ناشی از کمبود نیروی انسانی متخصص در این بخش، خواستار افزایش نیروهای عملیاتی شد.

مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، با بیان اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تعهدات تولیدی خود عمل نموده است. در گزارشی اذعان کرد: 60 درصد از مدیران و سرپرستان شرکت مارون در سقف حقوقی هستند و این شرکت بیش از 1000 نفر کمبود نیروی انسانی متخصص دارد که با بازنشستگی بالای 100 نفر در سال آینده به این مشکل افزوده می گردد.

این مقام مسئول خواستار اعطای مجدد اختیارات سلب شده از مناطق نفت خیز به منظور رفع مشکلات یاد شده گردید. وی همچنین افزود: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت در کشور، سابقا جز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران بوده که می بایست روال سابق جهت بسط ید مدیریت این شرکت تکرار شود.

مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان ضمن اشاره به سازمان ها و نهادهایی که از قانون نظام حقوق و دستمزد مستثنی هستند عنوان كرد: كاركنان نهادهاي مزبور حقوق و مزایایی به مراتب بیشتر از شاغلين صنعت نفت دریافت می کنند.

وی ضمن ارائه گزارشي از وضعيت منابع انساني اين شركت بیان کرد: 25 درصد از کارکنان این شرکت در سقف حقوق فریز شده اند و 100 درصد لایه مدیریتی و تصمیم ساز شرکت مسجد سلیمان نیز در سقف حقوق هستند. از مشکلات عدیده کارکنان نیز عدم دسترسی به مسکن مطلوب و ادوات ترابری ضعیف شرکت را برشمرد. مهندس هیهاوند در خاتمه سخنان خود گفت: این وضعیت وخیم به الگویی برای کارکنان جوان نیز بدل گردیده که این گروه را نیز از آینده کاری خود مایوس نموده است.

غلامرضا نورانی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان نمود: برخلاف موضوع سقف حقوق، عدم تعیین کف حقوق را نیز می توان به عنوان عاملی جهت بی انگیزه کردن نیروهای متخصص و جوان برای اشتغال در صنعت نفت تلقی نمود.

مهندس مدملی مدیر مالی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: از جنبه مالی و ریالی می شود کل حقوق صنعتگران نفت را با 10 هزار بشکه نفت و کل میزان سقف حقوق کارکنان را با 128 بشکه نفت مساوی خواند. وی گفت: با وجود 45 سال تحریم این کارکنان زحمتکش ذره ای کم کاری ننموده اند و 3 میلیون بشکه تولید روزانه نفت، که همواره مورد هدف بوده را عملیاتی نموده اند.

همزمان با اين جلسه کارکنان صنعت نفت تجمعی آرام جهت مطالبه مسایل صنفی خود ترتیب داده بودند که به پیشنهاد مهندس دانشی جلسه متوقف شد و مهدی علی مددی به عنوان یک مقام عالی وزارتی در جمع کارکنان حضور پیدا کرده، و دستاوردهای اخیر مربوط به حوزه منابع انسانی که مطالبه کارکنان نیز بود را برای ایشان ارائه نمود.

من رو دنبال کنید نویسنده:

خبرنگار: سپیده حاتمی

سایر اخبار

خبر قبلی

پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت اسوه‌ صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار:

خبر بعدی

تامین نهاده‌های موردنیاز کشت پاییزه در خوزستان

خبر بعدی
1402-08-29

تامین نهاده‌های موردنیاز کشت پاییزه در خوزستان

خبر قبلی
1402-08-28

پیام تبریک شهردار آبادان به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت اسوه‌ صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار:

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود

خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟

کارون، فراموش‌شده در قلب اهواز  نویسنده: سید آرمان شیرمردی  

درآمدی بر جایگاه سقاخانه در روایت تاریخ هنر معاصر ایران

دکتر فرشید خدادادیان ؛ مرمت و احیای نمادین پل سی میلی میسر است

آخرین اخبار

  • پوستر/ یک کولر کمتر؛ قرار همدلی
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/همدلی برای روشنایی ایران/توصیه های ایمنی برق ویژه ایام محرم
  • فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود
  • چند نکته برای صرفه جویی در مصرف برق
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/ همدلی برای روشنایی ایران
  • هفته صرفه جویی فرصتی برای همدلی بیشتر/ در مصرف برق صرفه جویی کنیم
  • مقابله با انشعابات غیرمجاز از مهمترین محورهای مدیریت مصرف است
  • شناسایی مسیرهای جدید تأمین مالی در سال جاری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت: فولاد اکسین با برنامه‌ ای مدون اهداف سال ۱۴۰۵ را دنبال می‌کند
  • ثبت یک موفقیت راهبردی در نفت و گاز مارون
  • اجرای ۳۱ طرح برای آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در مرزهای خوزستان
  • حواله دلار سه هزار تومان ارزان شد
  • چرا «حجامت» و «تتو» اهدای خون را محدود می‌کنند؟
  • دادستان مرکز خوزستان: هرگونه حمل و معامله دام زنده خارج از ضوابط قانونی قاچاق است
  • خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟
  • از هرمز تا دارایی‌های بلوکه‌شده و لبنان؛ چگونه ایران واشنگتن را به عقب‌نشینی واداشت؟
  • بهترین و ضعیف‌ترین بازیکنان ایران مقابل نیوزیلند
  • کشف و ضبط ۷۰۰ بسته چای تقلبی در اهواز
  • پیگیری اجرای کامل افزایش حقوق ۲۱ تا ۴۳ درصدی حقوق/ انتقاد از تعطیلی طولانی صحن علنی مجلس
  • تاکید مدیرعامل برق اهواز بر ضرورت صرفه‌جویی حداکثری در مصرف انرژی
  • واکنش قیمت نفت به تفاهم‌نامه ایران و آمریکا
  • دیدار دستیار وزیرنفت با كاركنان فرزند شهید و ایثارگر نفت و گاز مارون
  • کشف انباری با کالاهای تاریخ گذشته
  • رئیس کمیسیون انرژی: با همراهی مردم در تابستان خاموشی نخواهیم داشت
  • تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها در ایام تشییع رهبر شهید
  • آغاز ثبت‌نام بیست‌وسومین المپیاد ملی مهارت؛ فرصتی طلایی برای درخشش جوانان خوزستان
  • بهرمندی 28310 نفر از تسهیلات بانک کشاورزی خوزستان
  • تغییرات مکرر در مصوبات کنکور به صلاح داوطلبان نیست
  • ۳ ماه محرومیت درمانی برای ۲۰۰ هزار نفر | تنها بیمارستان جنگ‌زده اندیمشک همچنان در انتظار بازسازی
  • محور برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اجرای ۲ طرح آبرسانی در شهرستان صیدون با هدف تامین آب شرب پایدار
  • استقرار وب‌سرویس یکپارچه‌سازی سامانه مشترکین با GIS در شرکت آب و فاضلاب اهواز
  • حملات غیرقانونی آمریکا در ساعت‌های اخیر، آتش‌بس را بی معنا کرده است
  • ترتیبات امنیتی در منطقه غرب آسیا، دیگر به قبل برنمی‌گردد
  • خوزستان خاکی می‌شود
  • تقدیر آبفا کشور از مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان در مدیریت هوشمندانه اطلاع رسانی در جنگ 40 روزه
  • سامانه یکپارچه مدیریت بهره برداری فاضلاب در اهواز به بهره‌برداری رسید
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری ” بازتاب خوزستان” می‌باشد. طراحی سایت : فینتورا

Copyright © ۲۰۲۱ Baztabkhuzestan.ir Agancy, All rights reserved