استخدام در دانشگاه علوم پزشکی آبادان
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازخبرنگاروبدا آبادان،دکتر سید محمد محمدی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در نظر دارد برای تامین نیروﻫای مورد نیاز خود در رشته پرستاری (با مدرک کارشناسی پرستاری) و نگهبان (با مدرک دیپلم در تمامی رشتهها) نیروی کار جدید استخدام کند.
وی با اشاره به اینکه این نیروهای جدید از محل مجوز استخدامی شماره٣٨١٢٤٩ سازمان اداری استخدامی کشور برای 3شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان جذب میشوند، گفت: افراد واجدشرایط به استناد ماده٣٣ آئیننامه اداری و دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمونﻫای استخدامی از طریق آزمون کتبی در حیطهﻫای عمومی، تخصصی و ارزیابی تکمیلی به صورت پیمانی استخدام میشوند.
دکتر محمدی بیان کرد: متقاضیان رشته پرستاری تنها در خرمشهر و شادگان جذب میشوند ولی نگهبان برای هر 3شهرستان تحت پوشش این دانشگاه استخدام خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مهلت ثبتنام برای شرکت در آزمون استخدامی یادشده را تا 15مهر سالجاری اعلام کرد و افزود: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبتنام اقدام نموده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.
وی با بیان این مهم که زمان برگزاری آزمون جمعه ۵ آبان امسال است، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی abadanums.ac.ir مراجعه کنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید