پیام شهردار به مناسبت روز کارمند / شهریور ۱۴۰۲
پیام شهردار آبادان به مناسبت روز کارمند
یاسین كاوه پور طي پيامی “روز کارمند” را به اين قشر شريف و زحمتكش تبريك گفت.
متن پیام شهردار آبادان بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
چهارمین روز از شهریور ماه که در واقع یکی از روزهای هفته دولت است را روز کارمند نام نهادهاند.
ضمن تبریک این روز به همه کارمندان در هر سطح، رده مسئولیتی و در هر جایگاه اداری، لازم است اظهار کنم کارمند در ایران و از جمله کارمندان شريف شهرداریها در زمره زحمتکشترین نیروها در سطح کشور هستند که برای پیشبرد امور نظام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمیکنند.
کارمند وظیفهشناس همواره براساس آموزههای دینی و با الهام از تخصص، تعهد و کاربرد مهارت های لازم، احترام و تکریم ارباب رجوع، تقویت حضور و تمشیت امور برای سعادت و پیشرفت مجموعه کاری خود با هدف اعتلا و ارتقای فعالیتها اهتمام دارد.
اینجانب وظیفه خود میدانم تا به بهانه هفته دولت و بهمناسبت روز کارمند از زحمات ارزشمند و موثر کارکنان شریف و صدیق شهرداری ها، ادارات و سازمان ها به ويژه همكارانم در شهرداری آبادان تشكر و قدردانی کنم.
صحت، تندرستی، توفیقات و سلامتی تمامی کارکنان و كارمندان را از احدیت منان خواهانم.
یاسین کاوه پور – شهردار آبادان
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید