كشف 2 هزار ليترسوخ ت قاچاق در “خرمشهر” معينی نيا –خبرنگار خرمشهر
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر ا ز كشف 2 هزار ليترگازوئيل قاچاق د ر اين شهرستان
خبر دا د.
سرهنگ “واحد مظفري” به خبرنگار ما در خرمشهر گفت: در راستا ي اجرای طرح مقابل ه ب ا قاچاق
سوخت و فرآورد ههای نفتی، ماموران كلانتری 12 حين گشت زني هدفمن د در يکي ا ز محورهاي
مواصلاتي ب ه يک دستگا ه نيسان تانکردار مشکو ک و جهت بررسی ب ا رعايت حقوق شهروندی آن ر ا
متوقف کردند.
وي افزود: ماموران پلي س در بازرسی از خودروی توقيفی مقدار 2 هزار ليتر گازوئيل قاچاق ک ه فاقد
هرگونه مدار ک و مجوز قانوني حمل بود ، کشف کردن د.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر با اشاره ب ه اينکه در اين رابطه يک مته م دستگير و پس
از تشکيل پروند ه به مرجع قضائي معرفی شد ،
همچنين سرهنگ ” نجم الدين سهرابی ” در گفتگو با خبرنگار ما در خرمشهر اظهار داش ت: در پ ي
وقو ع چند فقره سرقت سي م بر ق در سطح شهرستان خرمشهر، بررسي موضو ع در دستور کار
ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلي س آگاهي با کا ر اطلاعاتي 2 سارق سيم بر ق را شناسايي و با هماهنگي مقام
قضائي ط ي عمليات ي منسجم آنان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.
فرمانده انتظام ي شهرستان خرمشهر تصريح کرد: متهما ن در تحقيقا ت فن ي پليس ب ه 12 فقره سرق ت
سيم برق در شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.
سرهنگ سهرابی در خاتم ه بيان داش ت: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به
مرجع قضائي تحويل داد ه شدند .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید