ارائه خدمات حوزه سلامت تا خروج آخرین زائر در مرز شلمچه
جانشین معاون عملیات سازمان اورژانس کشور: خدمات حوزه سلامت در مرز شلمچه به زوار اربعین حسینی تا خروج آخرین زائر از این نقطه مرزی ادامه دارد.
به گزارش بازتاب خوزستان،اسماعیل فراهانی با اشاره به این موضوع که کمیته بهداشت و درمان اربعین از کمیتههای اصلی ستاد مرکز اربعین است، اظهار کرد: هماهنگیها و اقدامات مرتبط با ارائه خدمات حوزه سلامت زائران کربلای معلی برعهده این کمیته است.
وی اضافه کرد: مسئولیت این کار به عهده سازمان اورژانس کشور گذاشته شده است و خدمات حوزه سلامت از 12شهریور در مرز شلمچه آغاز و تا خروج آخرین زائر از مرز ادامه خواهد داشت.
جانشین معاون عملیات سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مرز شلمچه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تمام توان و ظرفیت در مرز و مسیر منتهی به آن حضور دارد و اقدامات بسیار خوبی را ارائه داده است.
وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات تعداد 68آمبولانس، 7اتوبوس آمبولانس، 3فروند بالگرد، 4دستگاه موتورلانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار و یک دستگاه تعمیرگاه سیار در مرز خدماترسانی میکنند.
فراهانی کل مراجعه زائران در مرز شلمچه برای دریافت خدمات سلامت و درمانی تا امروز را 80هزار و 120 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد بیش از 79هزار و 400 در محل درمان و 641 نفر نیز نیاز به اعزام به بیمارستانهای آبادان و خرمشهر داشتند.
وی گفت: غالب مصدومان ترافیکی بعد از دریافت خدمات درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر11 مصدوم تصادف(یک نفر در بیمارستان آیتاله طالقانی آبادان، 3مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان و 7مصدوم نیز در بیمارستان ولیعصر خرمشهر) تحت درمان هستند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید