اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در “خرمشهر”
فرمانده انتظامي خرمشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ “نجم الدين سهرابي” در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظورپاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هماهنگی مرجع قضائی توسط مأموران کلانتري 13 به مرحله اجرا در آمد. وي […]
فرمانده انتظامي خرمشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و کشف 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ “نجم الدين سهرابي” در تشريح اين خبر اظهار داشت: به منظورپاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هماهنگی مرجع قضائی توسط مأموران کلانتري 13 به مرحله اجرا در آمد.
وي افزود: مأموران پلیس با برنامه ريزي هدفمند و انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي 4 نفر خرده فروش موادمخدر، 13 سارق و 3 نفر محکوم متواري را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه در این طرح مقدار 69 گرم مواد مخدر صنعتي کشف شد، بیان داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 18 فقره سرقت منزل، خودرو و داخل خودرو اعتراف کردند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید