لينك هاي جديد مايكرو ويو راديويي نصب و راه اندازي شد
با تلاش و همت كاركنان اداره مخابرات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجد سليمان، دو لينك مايكروويو بيمارستان نفت مسجدسليمان با مركز وليعصر(عج) و ايستگاه قاسم كوري با واحدهاي بهره برداري، نمكزدايي و تزريق گاز هفتكل مركزي نصب و راه اندازي شد.
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، رئيس اداره مخابرات اين شركت در تكميل خبر بالا گفت: ارتباط تلفن هاي واحد بهره برداري هفتكل مركزي و بيمارستان امام خميني (ره) نفت مسجدسليمان با مركز تلفن ولي عصر (عج) اداره مركزي از طريق يك بستر و مجموعه تجهيزات بسيار قديمي در شرايط ناپايدار برقرار مي شد كه به دليل منسوخ بودن تكنولوژي تجهيزات نصب شده ، بالا بودن هزينه هاي تعمير و نگهداري، نبود قطعات يدكي، عدم امكان افزايش ظرفيت هاي ارتباطي و حتي عدم وجود ايستگاه مخابراتي اختصاصي استاندارد كه بتوان تجهيزات را در آن نصب كرد، ما را بر آن داشت تا با استفاده از توانايي هاي درون سازماني نسبت به راه اندازي ايستگاه هاي مذكور اقدام نماييم .
مهندس ايرج باقري ضمن تقدير از حمايت هاي مهندس هيهاوند مديرعامل و مهندس فتحي رييس فناوري و اطلاعات جهت تأمين اعتبار و اجراي اين طرح افزود: اين طرح كه شامل مجموعه فعاليت هايي از قبيل نصب و راه اندازي سيستم هاي ارتينگ و حفاظتي، نصب و راه اندازي راديو، ماكس و سيستم هاي تغذيه مي باشد به همت كاركنان اداره مخابرات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان اجرا، راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفتند.
وي افزود : با راه اندازي اين دو لينك امكان افزايش ظرفيت ارتباطي هر دو ايستگاه هفتكل مركزي و بيمارستان صنعت نفت مسجدسليمان به ميزان 24 برابر ظرفيت فعلي و به مقدارE1 24، امكان يكپارچه سازي مسير انتقالDATA، تماس تلفني و راه اندازي سيستم مانيتورينگ از راه دور در مركز ولي عصر (عج ) ميسر شده است .
مهندس باقري افزود: جا دارد از همكاران ستاد و پيگيري هاي مهندس رضايي رئيس اداره مخابرات شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در خصوص پروژه طرح جامع شبكه مخابراتي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان قدرداني نمايم .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید