عملیات زیرسازی جهت اجرای آسفالت معابر آغاز شد
شهردار دارخوین گفت: عملیات زیرسازی جهت اجرای آسفالت معابر این شهر با هدف تسریع در انجام این پروژه ، آغاز شد.
به گزارش بازتاب خوزستان،عدنان عباسی نسب اظهار کرد: عملیات پروژه تسطیح ، زیرسازی ، اصلاح بیس و آماده سازی خیابانهای سطح شهر دارخوین جهت آماده سازی برای آسفالت در حال اجرا می باشد.
وی افزود: باهمت و تلاش واعضاء شورای اسلامی و شهرداری خوین و با توجه به ضرورت تامین امنیت شهروندان درموقع عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر و خیابانهای شهر دارخوین یکی از مهمترین وظایف این شهرداری می باشد.
شهردار دارخوین ادامه داد: با اتمام عملیات زیرسازی و آماده سازی بستر این معابر، عملیات آسفالت ریزی و روکش آسفالت این خیابانها نیز انجام خواهد گرفت.
عباسی نسب در پایان با تأکید بر اینکه خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان از اولویتهای اجرای این طرح هاست، گفت: با توجه به نیازمندی ومراجعات مکرر شهروندان نسبت به رفع نواقص معابر محل تردد ، با بهره گیری از تمام ظرفیت های واحد عمران این شهرداری امیدواریم موجبات رضایتمندی شهروندان دارخوین را به دست آوریم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید