توزیع 5000 اصله نهال توسط شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
مراسم گرامي داشت روز ملي هواي پاك و آيين كاشت نهال توسط مديران و روساي دواير دولتي و شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان صبح امروز در پارك موزه برق تمبي برگزار شد .
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، در اين آيين كه با حضور عليرضا كرطلايي مديرخدمات،فريد غلامي حموله رييس HSE،ابوذر شجاعي برجوئي رييس موزه نفت،عبدالصمد يراحي رييس بهبود روابط كار و امور اجتماعي، بيژن نوع پرست رييس مهندسي توليد شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، ايرج حاتمي كاهكش رييس اداره منابع طبيعي ،آبتين طاهري رييس اداره جهاد كشاورزي و مصطفي يوسفي قندعلي رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان مسجدسليمان برگزار شد تعداد 30 اصله نهال در محوطه پارك موزه برق تمبي توسط حاضرين غرس گرديد .
همچنين به منظور گرامي داشت اين مناسبت ملي و نقش آفريني و مشاركت فعالانه صنعت نفت در توسعه ي فضاي سبز ، تعداد 3000 اصله نهال درختان بومي و سازگار با آب و هواي خوزستان توسط اداره خدمات مهندسي اين شركت تهيه و جهت كاشت در اختيار اداره حفاظت محيط زيست شهرستان مسجدسليمان قرار گرفت .
تعداد 2000 اصله نهال ديگر نيز در دستور خريد اين شركت قرار دارد تا به منظور افزايش سطح مشاركت هاي عمومي، به رايگان ميان شهروندان توزيع گردد .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید