همراهی 264میلیاردی خیرین با دانشگاه علوم پزشکی آبادان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در 6ماهه ابتدایی امسال خیرین حوزه سلامت در مجموعه چیزی حدود 264 میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی آبادان کمک کردند. .
به گزارش بازتاب خوزستان ازخبرنگار وبدا،دکتر شکراله سلمانزاده اظهار کرد: با پیگیری واحد مشارکتهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان این مبلغ در قالب کمکهای مختلف به حوزه سلامت صورت گرفته است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: این کمکها از سوی خیریههای خصوصی، سازمانهای مردم نهاد، شرکتها، بنگاههای اقتصادی، سازمانهای دولتی و غیر دولتی، ستاد فرمان امام(ره) بنیاد مستضعفان، ستاد بازسازی عتبات عالیات، گروههای جهادی و خیریههای بیمارستانی انجام شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: یک دستگاه آمبولانس، ونتیلاتور مبله، مانیتور علائم حیاتی، فتال مونیتورینگ، کپسول اکسیژن، پالس اکسی متر، ترالی حمل بیمار، لارنگسکوپ، برانکارد، دستگاه دیالیز، رادیولوژی پرتابل و … از جمله تجهیزاتی هستند که از محل کمکهای خیرین خریداری شده است، ضمن اینکه بخشی از این کمکها نیز صرف تامین بستههای معیشتی برای نیازمندان شد.
وی ضمن تقدیر ویژه از مشارکت خیرهای منطقه در بحث سلامت، خاطرنشان کرد: امیدوارم این عزیزان و بزرگواران همچنان در کنار دانشگاه علوم پزشکی آبادان باشند تا بتوانیم در مسیر کاستن آلام مردم عزیز جنوب غرب خوزستان گامهای بلندتری برداریم.
.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید