رئیس هيئت ورزش جانبازان و معلولین بندرماهشهر منصوب شد
طی حکمی از سوی مهرداد شیروانی رئیس هيئت ورزش جانبازان و معلولین استان خوزستان، علی بندری به عنوان رئیس این هيئت در بندرماهشهر منصوب و مراسم معارفه ایشان توسط قادرشریفی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر انجام شد.
به گزارش بازتاب خوزستان،بندری یکی از جانبازان جنگ تحمیلی، شاغل در پتروشیمی بندرامام و پیشکسوت رشته های دوومیدانی و فوتبال در بندرماهشهر است که سابقه عضویت در هيئت رئیسه هیئت جانبازان و معلولین بندرماهشهر و سرپرستی امور ورزش جانبازان و معلولین شرکت پتروشیمی بندرامام را در کارنامه دارد.
پیش از این سرکار خانم درويشی به مدت ١٢سال عهده دار این مسئولیت بود اما بدلیل مشکلات شخصی از ریاست این هيئت کناره گیری کرد و هم اکنون به عنوان نایب رئیس در این هيئت فعالیت دارد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید