توزیع بیش از 4/5میلیون لیتر آب شرب میان روستاییان شهرهای مسجدسلیمان و اندیکا
آب رسانی به شهروندان و روستاییان شهرهای دچار تنش آبی در حوزه ی عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که از ابتدای فصل گرما در استان خوزستان شروع شده و تا پایان فصل گرما و برطرف شدن این معضل ادامه می یابد .
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و با عنایت و مساعدت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات آب رسانی با تانکر به شهروندان و روستاییان شهرهای واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت با جدیت در حال انجام است .
در این راستا و با افزایش تنش آبی در روستاهای شهرستان اندیکا و درخواست اداره آب و فاضلاب این شهرستان از ابتدای مرداد تاکنون تعداد 132 سرویس آب رسانی با تانکر به روستاهای شهرک طالقانی ،تاقا.روستای امیرالمومنین ،شهرک میثم،شهرک یاسر،حوزه علمیه،.ناصرخسرو،جعفرآباد،دورآب،منصورآباد،احمدبلد،حیدرآباد،گرگه،دولیجان ،بتواز،تلخاب نظر،چه ریته،معدن شن،اقلیا با همت اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد و طی آن حدود 2 هزار متر مکعب برابر با 2میلیون لیتر آب شرب میان روستاییان شهرستان اندیکا توزیع گردید .
در همین مقطع زمانی تعداد 170 سرویس با حجم 2 هزار و 550 متر مکعب معادل 2 میلیون و 550 هزار لیتر آب شرب میان اهالی روستاهای شهولی،شکرآب،کالوسه،جه جه،۱۶میل،تنگ پل،تنگ تلفن،امیر آباد سرگچ،گلیخون،پاگچ لهبری،گچ خلج،محمد آباد تمبی،چم فراخ،دومده،قلعه مدرسه،چهاربیشه تمبی چمفراخ،امیرآباد یکمهه،پرچک،بتوند،یکمهه،گلستان از توابع شهرستان مسجدسلیمان توزیع گردید .
تأمین آب شرب روستاییان شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا در مجموع خدماتی معادل مبلغ 2 میلیارد و 756میلیون ریال برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هزینه غیرمستقیم در بر داشته است .
گفتنی است ، پیش از این و در ماه های خرداد و تیر، عملیات آب رسانی و توزیع 864 هزار لیتر آب شرب میان روستاییان 17 روستای شهرستان مسجدسلیمان توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفته است .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید