کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان درجشنواره شهید رجایی
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در بیست و چهارمين جشنواره شهید رجایی و برای سومین سال متولی رتبه برتر را در گروه آموزشی و پژوهشي کسب کرد.
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي خوزستان، عبدالنبی سواعدی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در جشنواره شهيد رجايی همه ساله دستگاههایی که خدماترسانی بهتری به جامعه هدف بر اساس شاخصهای اختصاصی وعمومی تعیین شده سازمان اداري و استخدامي تجلیل میشود كه امسال نيز اداره کل آموزش فني و حرفه اي خوزستان موفق به كسب رتبه برتر برای سومین سال متولی شد.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی ودانستن کم وکیف عملکرد دولت در جهت تقویت اعتماد عمومی می باشد
خاطرنشان کرد: جشنواره شهیدرجایی ا هداف چون ارایه گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی، تقدیرازتلاشگران عرصه خدمت، نهادینه کردن فرهنگ مدیریت وبهبودعملکرد، ایجادرقابت سالم بین دستگاههای اجرایی وایجاد انگیزه برای کارکنان ومدیران دنبال می کند.
سواعدی بیان کرد: هرسازمانی برای آگاهی از میزان تحقق اهداف تعیین شده دربرنامه استراتژیک خود، مطلوبیت وکیفیت فعالیت ها ونتایج عملکردپویا نیازمند پایش وکنترل عملکرد است.
سواعدی عنوان کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و در این راه بهترین و بالاترین تقدیر رضایت مردم است و کاری ارزشمند است که رضایت مردم در آن باشد. اگر موفقيت و مقامي براي سازمان يا دستگاهي حاصل ميشود نتيجه کار گروهي و همکاري کارمندان خدوم آن دستگاه است و سه سال متمادی کسب رتبه برتر در این جشنواره نیز، از این امر مستثنی نیست.
وی تصریح کرد : لازمه تحقق اهداف عالی وکلان کشور در بعدهای مختلف نیازمند هم افزایی بین بخشی ،تعامل و برنامهريزي صحيح و کاربردي است.
سواعدی تاکیدکرد : در سال تولید ،پشتيباني ها، مانع زدايي ها مسئوليت دولت مردان در پيشبرد اهداف نظام و ارتقاي بهرهوري و بهبود عملکرد بيش از پيش حساس و مهم است .
سواعدی درپایان گفت: این مجموعه از هیچ تلاشی برای ارایه خدمت به گروههای هدف ودر خدمت به مردم کوتاهی نخواهد کرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید