اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در “مسجد سلیمان”
فرمانده انتظامي شهرستان مسجد سليمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري 2 متهم در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اجراي عمليات مشترك هماهنگ، گسترده و ضربتي و با هدف پاكسازي آن مناطق از لوث وجود مجرمان خصوصأ سارقان در سطح شهرستان مسجد سلیمان توسط ماموران انتظامی به مرحله ی اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح که برگرفته از مطالبات مردمی بوده 2 خرده فروش مواد مخدر دستگیر که در بازرسی از منزل متهمان مقدار 476 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان مسجد سليمان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید