جریمه بیش از 500 میلیون ریالی عرضه کننده و فروش خارج از ضوابط مرغ در اندیمشک وصول شد
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول میزان محکومیت بیش از 500 میلیون ریالی عرضه کننده متخلف مرغ در شهرستان اندیمشک خبر داد .
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و به گفته نعمت الله بیرانوندی ، پس از ارسال گزارشی از سوی اداره صمت شهرستان اندیمشک مبنی بر عرضه و فروش مرغ دولتی خارج از ضوابط ، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارسال گردید .
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن آن وی را علاوه بر الزام فروش کالا در شبکه به مبلغ 516 میلیون و 880 هزار ریال محکوم نمود .
وی در پایان خاطر نشان کرد : این رای پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک ارسال و اجرا گردید .
سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های هم استانی های گرامی می باشد .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید