پیام تبریک رئیس واعضاء شورای ششم وکارکنان خدوم شهرداری به مناسبت17مردادماه روزخبرنگار
پیام تبریک رئیس واعضاء شورای ششم وکارکنان خدوم شهرداری به مناسبت17مردادماه روزخبرنگار به گزارش بازتاب خوزستان؛متن پیام به شرح ذیل میباشد اینجانب حاج گودرزشاپوری رئیس شورای شهرگتوند به اتفاق سایرهمکارانم درشورای شهر وشهرداری گتوند؛17مرداد ماه روز خبرنگار این چشمان تیزبین وهمیشه بیدارملت غیورایران اسلامی را صمیمانه به همه عزیزان خبرنگارفعال در عرصه خبروخبرنگاری تبریک وتهنیت […]
پیام تبریک رئیس واعضاء شورای ششم وکارکنان خدوم شهرداری به مناسبت17مردادماه روزخبرنگار
به گزارش بازتاب خوزستان؛متن پیام به شرح ذیل میباشد
اینجانب حاج گودرزشاپوری رئیس شورای شهرگتوند به اتفاق سایرهمکارانم درشورای شهر وشهرداری گتوند؛17مرداد ماه روز خبرنگار این چشمان تیزبین وهمیشه بیدارملت غیورایران اسلامی را صمیمانه به همه عزیزان خبرنگارفعال در عرصه خبروخبرنگاری تبریک وتهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی وسربلندی درتمام عرصه های زندگی واین شغل شریف را داریم.
اعتقاد داریم شماعزیزان خبرنگارهستیدکه جامعه جهانی را تشکیل داده اید وهمه افرادجامعه ازاخبار ورویدادها وحوادث و…درسراسر گیتی باخبرهستندوهیچ خبری ازچشم وگوش هیچ یک ازافرادجامعه مخفی نمی ماند.
این روزعزیز17مرداد ماه؛روز خبرنگار را به جامعه خبری وکلیه خبرنگاران سراسرکشور و استان زر خیز خوزستان وبخصوص شهرستان گتوندتبریک عرض مینمائیم.
ارادتمندشماحاج گودرزشاپوری رئیس شورای اسلامی شهرگتوند
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید