زمين گيرشدن 2 سوداگر مرگ در “هندیجان”
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 275 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در شهرستان “هندیجان” خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرحهای برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی از انتقال 2 محموله مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان “هندیجان” با اقدامات دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت خودروهای مزدا وانت و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی 185 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و 90 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط 2 قاچاقچی دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید