توقيف ۱۴ شناور صيادی در آبهای خوزستان
مدير كل شيلات خوزستان، از توقيف ۱۴ فروند شناور صيادي در آبهاي خوزستان خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومي شيلات خوزستان، فتح اله ابوعلي در اين رابطه گفت: طبق گزارش یگان حفاظت منابع آبزی سجافی، مأموران واحد گشت دریایی اين پایگاه، طی گشتزنی در مناطق دریایی موسوم به خورموسي، بوسيف، بحرکان و سریم تعداد یک فروند شناور لنج صیادی و چهار فروند قایق فاقد هویت کشف نمودند.
وي افزود: در جريان بازرسي از شناورهای یادشده، مجموعاً تعداد ۱ دستگاه ترال، ۲۴ عدد لنگر، ۱۱ طاقه تور گوشگیر و مقدار ۲۵۰ كيلوگرم انواع آبزيان شناسايي شد.
مدير كل شيلات خوزستان، اظهار داشت: همچنين طي گشت زني، در منطقه دهانه رودخانه اروند تعداد سه فروند شناور لنج صیادی و شش فروند قایق صیادی نيز توسط پایگاه حفاظت منابع آبزی اروندکنار کشف و مورد بازرسی قرار گرفت.
ابوعلي، يادآور شد: از شناورهای مذكور، تعداد هشت دستگاه ترال نيز کشف و ضبط شد.
مدير كل شيلات خوزستان در ادامه خاطرنشان كرد: شناورهای متخلف، به اتهام صید غیرمجاز به روش ترال، عزیمت به دریا بدون اخذ مجوز صید و حمل غیرمجاز ادوات صید لنگری توقیف و محصولات مکشوفه نیز ضبط شدند و پرونده های تخلفات صیادی جهت سیر مراحل قانونی تشکیل و آماده ارسال به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید