آزادی ۳۷نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای خوزستان
در آستانه عید سعید فطر، 37 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای خوزستان با کمک خیرین از زندان آزاد و به آغوش جامعه و خانواده بازگشتند.
به گزارش بازتاب خوزستان،گفتنی است علاوه بر این ۳۷ نفر که در قالب جشن عید فطر ستاد دیه خوزستان از زندان آزاد شدند، 3 نفر دیگر نیز در آئین جشن رهایی در برنامه رمضانی ماه ماندگار صدا و سیمای خوزستان و 8 نفر نیز در آئین های آزادی سایر زندانهای استان با اقدامات ستاد دیه و کمک خیرین ، از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند و به این ترتیب مجموع آزادی های ویژه رمضان در زندانهای استان به 48 نفر رسید
شایان ذکر است این 37 زندانی جرایم غیر عمد با پرداخت 814 میلیون تومان توسط خیرین و همچنین سایر تهمیدات و تسهیلات در آستانه عید سعید فطر در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد ، از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها بازگشتند.
از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد 48 زندانی که مبلغ بدهی آنها ۳ میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان بوده با پرداخت یک مییلیارد و 100 میلیون تومان توسط خیرین و نیکو کاران ارجمند تا عید سعید فطر از زندان آزاد شدند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید