خرید تجهیزات پزشکی جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از خرید 5دستگاه تجهیزات پزشکی جدید برای خدماترسانی در بیمارستانهای این مجموعه خبر داد.
به گزارش بازتاب خوزستان،دکتر هوشان شریعتی اظهار کرد: یک دستگاه سونوگرافی برای خدماترسانی در بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خریداری شد تا عزیزان این شهر برای پیگیری درمان در این مقوله، نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر را نداشته باشند.
وی همچنین از خرید 4دستگاه ویدئو لارنگوسکوپ برای فعال شدن در بیمارستانهای شهید معرفیزاده شادگان، شهید بهشتی و آیتاله طالقانی آبادان و ولیعصر(عج) خرمشهر خبر داد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ارزش ریالی مجموع این تجهیزات پزشکی جدید را 13میلیارد ریال عنوان کرد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید