چهارشنبه,۳ , تیر ,۱۴۰۵
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

برای جستجو تایپ کرده و Enter را بزنید

پورموسوی: قلبا دوست دارم در نفت بمانم / استخاره نگرفتم!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به جز لیگ یک، سه پیشنهاد لیگ برتری از هفته ششم تا نوزدهم لیگ برتر داشته ام که این پیشنهادات، افتخاری برای مربیان خوزستانی و فوتبال استان است.

1400-02-01
چاپ خبر

به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازایسنا،سیداکبر پورموسوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: در تعطیلات اجباری، تمرینات خوبی را پشت سر گذرانده ایم اما واقعیت این است که در این مدت، یک چشم بازیکنانم به حساب هایشان و یک چشم‌شان هم به تمرینات تیم است. بازیکنانم علی رغم این که زمان زیادی در انتظار پول و گرفتن حق و حقوق شان هستند اما هیچ زمانی کم کاری نکرده اند که از آن ها تشکر می کنم. واقعیت این است که باتوجه به این که مبلغ قرارداد بازیکنانم کم است، انتظار داشتند که پول شان را به موقع یا حداقل با تاخیر کم دریافت کنند که متاسفانه به ما قول این هفته و آن هفته را می دهند که بیشتر از این موضوع گله مند بوده و هستیم

در خوزستان مرغ همسایه غاز است

وی درباره این که چرا همیشه هدایت تیم هایی را پذیرفته که با مشکلات مالی فراوان مواجه بوده اند؟ گفت: من همیشه گفته ام در خوزستان “مرغ همسایه غاز است” و هر وقت تیم هایمان به مشکل برخورد کرده اند، گفته اند مربی بومی بیاوریم تا هزینه ها کاهش پیدا کند اما واقعیت این است که وقتی شرایط تیم ها خوب باشد، باشگاه های خوزستانی به مربیان غیربومی توجه دارند. ما در خوزستان مهمان نوازتریم و تلاش می کنیم که شرایط لازم برای مربیان غیربومی فراهم شود. ما هم آنچنان لابی نداریم که به تیم هایی برویم که از نظر مالی و امکاناتی بهترین باشند. به هر حال از آن جا که همیشه سعی کرده ام به فوتبال خوزستان خدمت کنم، تیم های استان را انتخاب می‌کنم.

تعدادی از بازیکنانم بیش از توان‌شان کار می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وقتی هدایت نفت آبادان را هم پذیرفتم صحبتم با باشگاه این بود که تعامل داشته باشیم و برای همین نیز تا به امروز سعی کردیم، نه علیه کسی جبهه بگیریم، نه اعتصاب کنیم و نه تمرینات را تعطیل کنیم اما از آن طرف گله مندی مان را نسبت به آن هایی که قول حمایت و کمک داده بودند اما کاری نکردند، می کنیم. بزرگترین ضربه ای که ما خوردیم این بود که ابتدای فصل و در نقل و انتقالات زمستانه به خاطر مشکلات مالی آن طور که می خواستیم، نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. ما می توانستیم چهار پنج بازیکن دیگر هم جذب کنیم اما این مهم صورت نگرفت و نتوانستیم نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و همین نیز به ما آسیب وارد کرد. اما با وجود این نیز از عملکرد بازیکنانم در طول مسابقات رضایت دارم زیرا عده ای از آن ها بیش از توان شان کار می کنند.

عملکرد مربیان خوزستانی از غیربومی‌ها بالاتر است

وی بیان کرد: نفت آبادان حتی در هفته هایی که نتیجه هم نگرفت، در رده های بالایی جدول بود و اکنون هم با یک برد می توانیم در جدول صعود داشته باشیم. اما واقعا در نیم فصل اول جایگاه خوبی داشتیم و مردم هم به دلیل بازی های خوبی که ارائه می دادیم، توقع شان از نفت بالا رفت، در حالی که ابتدای فصل همه می گفتند فقط به صورتی کار شود که نفت در لیگ برتر بماند. واقعا شرایط در نفت سخت بود و کسی به راحتی نفت را برای کار انتخاب نمی کرد. هر مربی‌ای که از بیرون می آید، حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را در ابتدا دریافت می کند و حتی مربیانی را هم داشته ایم که تا نیم فصل، قرارداد خود را به صورت کامل دریافت کرده اند ولی ما خوزستانی ها حداقل به این صورت نیستیم و تلاش ما این است که ابتدا بازیکنان مان پول دریافت کنند. من مطمئنم اگر کارنامه مربیان خوزستانی و هزینه هایشان را با کارنامه مربیان غیربومی مقایسه کنند، عملکرد مربیان خوزستانی بالاتر است اما گله من از مسئولان استان این است که چرا پول را به موقع نمی رسانند تا تیم ها از شرایط خوب شان فاصله نگیرند و مربیان استان در سختی کار نکنند؟

دست‌مان خالی است

پورموسوی عنوان کرد: به هر حال باتوجه به این که من نفت آبادان را دوست دارم، علی رغم تمام سختی هایی که متحمل شدیم، پای کار ماندیم، حتی آقای پیروانی دستیارم، پیشنهاد سرمربیگری داشت اما به خاطر تعهدش ماند. فصل بیستم یکی از بهترین فصل ها برای صنعت نفت بود اما متاسفانه آن را از دست دادیم. هر چند انسان با امید زنده است و بازهم می توانیم به رده های بالای جدول برگردیم اما دست مان خالی است. برخی تیم ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند اما با این وجود سرمربیان این تیم ها می گویند که قول قهرمانی و سهمیه هم نمی دهیم و در جنگ نابرابر با رقبا هستیم و اگر این تیم ها با این هزینه ها در جنگ نابرابر هستند، ما دیگر چه بگوییم؟ آن هم ما که نمی دانیم فردا قرار است چه اتفاقی برای مان بیافتد و اصلا تمرین برگزار می شود یا نه.

پیشنهاداتم افتخاری برای مربیان خوزستان است

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود همچنان از گزینه های هدایت تیم سایپا هستید و گفته بودید که استخاره کرده اید و نمی روید؟ گفت: من در آن مصاحبه نگفتم استخاره گرفتم و این طور عنوان شد، وگرنه من استخاره نگرفته بودم و تنها گفته بودم “خیریت در اتفاقات بعدی است”. روزی که من کارم را در آبادان شروع کردم خیلی ها مخالف بودند اما خدا کمک کرد و با تلاش تمام مجموعه، نتایج خوبی رقم خورد و همه گفتند پورموسوی مربی خوبی است. بعد هم که مشکلات مالی به وجود آمد و تیم وارد سیر نزولی شد، همه گفتند پورموسوی باید برود و وقتی هم که خواستم بروم گفتند پورموسوی می خواهد تیم را رها کند. در کنار این مسائل، به جز لیگ یک، سه پیشنهاد لیگ برتری از هفته ششم تا نوزدهم لیگ برتر داشته ام که این پیشنهادات افتخاری برای مربیان خوزستانی و فوتبال استان است. این پیشنهادها در همان هفته هایی بوده است که ما بردی نداشتیم اما نحوه کارمان مشخص بود.

 عیار نفت در نقل و انتقالات مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: تمام موفقیت ما در ابتدای فصل رقم خورد. آن جایی که با تمام مشکلات و زمان اندک در اختیار، یارگیری خوبی داشتیم و این اقدامات نشان داد که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و کادرفنی، عملکرد خوبی داشتند. خیلی ها پول داشتند اما نتوانستند به اندازه صنعت نفت آبادان بازیکن جذب کنند اما واقعا روزهای سختی برای جذب بازیکن داشتیم. به هر حال عیار ما در نقل و انتقالات مشخص شد، جایی که همه پای کار بودند و نشان دادند با پختگی که در آن ها وجود دارد، همگی مرد روزهای بحران هستند. ان شاءالله روزهای سخت فعلی را هم پشت سر می گذاریم. همچنین نفت، هواداران بسیار خوبی دارد که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، در فصل بیستم، ۵۰ درصد از توان مان را نداشتیم، وگرنه شرایط مان متفاوت بود.

قلبا دوست دارم بمانم

وی درباره ادامه همکاری با صنعت نفت باتوجه به قرارداد دو ساله اش با این باشگاه، گفت: من علاقه مندم که کارم را در باشگاه بزرگ صنعت نفت آبادان ادامه دهد. قلبا دوست دارم بمانم و کاری را که شروع کرده ایم، به پایان برسانم.

من رو دنبال کنید نویسنده:

خبرنگار: سپیده حاتمی

سایر اخبار

خبر قبلی

خدمتی دلنشین از جمعیت هلال احمر در ماه ضیافت الهی با انجام عملیات انتقال هوایی تجهیزات طرح آبرسانی به روستای صعب العبور ٱرزو

خبر بعدی

کمبود مرغ فعلی، ناشی از کاهش جوجه‌ریزی اسفند

خبر بعدی
1400-02-01

کمبود مرغ فعلی، ناشی از کاهش جوجه‌ریزی اسفند

خبر قبلی
1400-02-01

خدمتی دلنشین از جمعیت هلال احمر در ماه ضیافت الهی با انجام عملیات انتقال هوایی تجهیزات طرح آبرسانی به روستای صعب العبور ٱرزو

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود

خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟

کارون، فراموش‌شده در قلب اهواز  نویسنده: سید آرمان شیرمردی  

درآمدی بر جایگاه سقاخانه در روایت تاریخ هنر معاصر ایران

دکتر فرشید خدادادیان ؛ مرمت و احیای نمادین پل سی میلی میسر است

آخرین اخبار

  • پوستر/ یک کولر کمتر؛ قرار همدلی
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/همدلی برای روشنایی ایران/توصیه های ایمنی برق ویژه ایام محرم
  • فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود
  • چند نکته برای صرفه جویی در مصرف برق
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/ همدلی برای روشنایی ایران
  • هفته صرفه جویی فرصتی برای همدلی بیشتر/ در مصرف برق صرفه جویی کنیم
  • مقابله با انشعابات غیرمجاز از مهمترین محورهای مدیریت مصرف است
  • شناسایی مسیرهای جدید تأمین مالی در سال جاری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت: فولاد اکسین با برنامه‌ ای مدون اهداف سال ۱۴۰۵ را دنبال می‌کند
  • ثبت یک موفقیت راهبردی در نفت و گاز مارون
  • اجرای ۳۱ طرح برای آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در مرزهای خوزستان
  • حواله دلار سه هزار تومان ارزان شد
  • چرا «حجامت» و «تتو» اهدای خون را محدود می‌کنند؟
  • دادستان مرکز خوزستان: هرگونه حمل و معامله دام زنده خارج از ضوابط قانونی قاچاق است
  • خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟
  • از هرمز تا دارایی‌های بلوکه‌شده و لبنان؛ چگونه ایران واشنگتن را به عقب‌نشینی واداشت؟
  • بهترین و ضعیف‌ترین بازیکنان ایران مقابل نیوزیلند
  • کشف و ضبط ۷۰۰ بسته چای تقلبی در اهواز
  • پیگیری اجرای کامل افزایش حقوق ۲۱ تا ۴۳ درصدی حقوق/ انتقاد از تعطیلی طولانی صحن علنی مجلس
  • تاکید مدیرعامل برق اهواز بر ضرورت صرفه‌جویی حداکثری در مصرف انرژی
  • واکنش قیمت نفت به تفاهم‌نامه ایران و آمریکا
  • دیدار دستیار وزیرنفت با كاركنان فرزند شهید و ایثارگر نفت و گاز مارون
  • کشف انباری با کالاهای تاریخ گذشته
  • رئیس کمیسیون انرژی: با همراهی مردم در تابستان خاموشی نخواهیم داشت
  • تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها در ایام تشییع رهبر شهید
  • آغاز ثبت‌نام بیست‌وسومین المپیاد ملی مهارت؛ فرصتی طلایی برای درخشش جوانان خوزستان
  • بهرمندی 28310 نفر از تسهیلات بانک کشاورزی خوزستان
  • تغییرات مکرر در مصوبات کنکور به صلاح داوطلبان نیست
  • ۳ ماه محرومیت درمانی برای ۲۰۰ هزار نفر | تنها بیمارستان جنگ‌زده اندیمشک همچنان در انتظار بازسازی
  • محور برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اجرای ۲ طرح آبرسانی در شهرستان صیدون با هدف تامین آب شرب پایدار
  • استقرار وب‌سرویس یکپارچه‌سازی سامانه مشترکین با GIS در شرکت آب و فاضلاب اهواز
  • حملات غیرقانونی آمریکا در ساعت‌های اخیر، آتش‌بس را بی معنا کرده است
  • ترتیبات امنیتی در منطقه غرب آسیا، دیگر به قبل برنمی‌گردد
  • خوزستان خاکی می‌شود
  • تقدیر آبفا کشور از مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان در مدیریت هوشمندانه اطلاع رسانی در جنگ 40 روزه
  • سامانه یکپارچه مدیریت بهره برداری فاضلاب در اهواز به بهره‌برداری رسید
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری ” بازتاب خوزستان” می‌باشد. طراحی سایت : فینتورا

Copyright © ۲۰۲۱ Baztabkhuzestan.ir Agancy, All rights reserved