بازداشت نوازندگان یک مراسم فاتحه خوانی در ایذه
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خوزستان :رييس مرکز بهداشت ايذه گفت: ۲ خواننده و ۲ نوازنده يک مراسم عزا در ايذه، در راستاي تصميم ستاد مقابله با کرونا مبني بر برگزار نشدن مراسم، بازداشت شدند. ايمان نوروزي منش بيان کرد: اصليترين دليل افزايش بيماران مبتلا به کرونا در ايذه برگزاري مراسم عزا و عروسي است. […]
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خوزستان :رييس مرکز بهداشت ايذه گفت: ۲ خواننده و ۲ نوازنده يک مراسم عزا در ايذه، در راستاي تصميم ستاد مقابله با کرونا مبني بر برگزار نشدن مراسم، بازداشت شدند.
ايمان نوروزي منش بيان کرد: اصليترين دليل افزايش بيماران مبتلا به کرونا در ايذه برگزاري مراسم عزا و عروسي است.
وي افزود: امروز يک مراسم عزاداري در يکي از مناطق شهر ايذه برگزار شد که به همين دليل ۲ خواننده، ۲ نوازنده اين مراسم و رانندگان حامل آنها بازداشت شدند.
رييس مرکز بهداشت ايذه با بيان اينکه برگزاري هرگونه مراسم در ايذه ممنوع است ادامه داد: با عوامل برگزاري تجمعها به صورت قانوني و قاطع برخورد خواهد شد. شهرستان ايذه در وضعيت قرمز کرونا قرار داردمنبع ایرنا
خبرنگار :بهروز اسدی
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید