بهره مندی افزون بر60هزار نفراز آموزش مهارتی درخوزستان
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: درسال 1399بیش از60هزارنفر از آموزش مهارتی درمراکزثابت بخش دولتی وآموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای بهره مندشدند.
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان ؛عبدالنبی سواعدی افزود: در55 مرکز ثابت بخش دولتی 33هزار و 12 نفر ودر 658 آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای27 تعداد هزارو743نفر ازجوانان استان آموزش مهارتی را درحرفه مختلف فراگرفتند.
سواعدی افزود: این میزان برابربا 12میلیون و12هزارو100نفرساعت با رویکرد خدمات ، صنعت ، کشاورزی وفرهنگ وهنر ارایه شد.
سواعدی عنوان کرد: آموزش مهارتی بخش دولتی در مراکز ثابت دولتی، معتادان بهبود یافته ، حاشیه شهرها، کارگاههای مهارت آموزی درمحیط واقعی ، مرکز تخصصی مهارتهای پیشرفته ، افرادتحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی ،سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، جوار کارخانجات، عشایر، جوار دانشگاه و مراکز SCD ، صنعت ساختمان و سایر تفاهمنامه های منعقده اجراشد.
سواعدی گفت:آموزش های مهارتی توسط کادر مجرب آموزشی و با تجهیزات نوین و در قالب استانداردهای بین المللی اجرا تا بسترلازم رابرای رسیدن به اهداف سازمان وایجادزمینه اشتغال پایدارفراهم شود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید