در تعطیلات نوروز 1400 نزدیک به 2 هزارنفر بیماردر بیمارستان های تامین اجتماعی خوزستان بستری شدند
مراجعه بیش از124 هزار نفر در تعطیلات نوروز به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان
به گزارش بازتاب خوزستان از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز گفت : در راستای خدمات هر چه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان خوزستان شامل 6 بیمارستان و 8 پلی کلینیک در شهرهای اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، بندرماهشهر ، بندرامام خمینی (ره) ، بهبهان ، مسجد سلیمان ، شوشتر و دزفول به بیمه شدگان و مردم ارائه خدمت کردند .
دکتر صادق جلیلی با اشاره به تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان خوزستان گفت : در این مدت تعداد 124هزار 683 بیمار بصورت سرپایی مورد ویزیت و مداوا قرار گرفتند و یک هزار و 696 بیمار در بخشهای مختلف بستری شدند که از این مجموع 320 نفر آنان بیمار کرونایی بودند .
وی گفت : 230 مورد جراحی هم بصورت اورژانسی و الکتیو در این بیمارستانها انجام گرفت .
مدیر درمان خوزستان افزود : با توجه به شروع موج چهارم بیماری کرونا و شرایط قرمز استان خوزستان بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز و بیمارستان های 17 شهریور آبادان تماما ، و بخش هایی از امام موسی کاظم(ع) ماهشهر و مصطفی خمینی بهبهان در اختیار بیماران کرونایی می باشند
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید