شركت نفت و گاز مسجدسليمان همچنان پاي كار در خدمت به شهروندان
عمليات خاكبرداري از محل رانش كوه جاده مسجدسليمان ايذه با جديت ادامه دارد
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازروابط عمومی،عمليات خاكبرداري از محل رانش كوه جاده مسجدسليمان / جريك / ايذه با استقرار ماشين آلات بيشتري از سوي شركت نفت و گاز مسجدسليمان با جديت هر چه تمامتر در حال اجراست .
به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان با درخواست فرمانداري و ستاد مديريت بحران اين شهرستان و در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي اين شركت ، هم اكنون تعداد 5 دستگاه ماشين آلات راهسازي اداره ترابري اين شركت شامل 2 دستگاه بلدوزر و 3 دستگاه بيل مكانيكي اين شركت در محل حادثه مستقر مي باشند و عمليات خاكبرداري بصورت روزانه و با جديت هر چه تمامتردر حال اجراست .
همچنين يك دستگاه وانت پيكاب و يك دستگاه كاميون بنر يوني ماگ بمنظور پشتيباني از نفرات و خودروهاي مستقر در منطقه در محل حضور دارند .
بر اساس اين گزارش تاكنون با انجام حدود 980 دستگاه / ساعت كار انجام شده ، با توجه به حجم رانش كوه پيش بيني مي شود انجام اين عمليات تا يك ماه آينده نيز ادامه داشته باشد و جاده مربوطه در اواخر فروردين ماه مجدداً بازگشايي شود .

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید