فاز اول ایستگاه برق بوستان و فیدر دانشگاه اهوازساماندهی شد
مدیر امور برق منطقه چهار اهواز: فاز اول عملیات ساماندهی ایستگاه بوستان و فیدر دانشگاه اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شد.
به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز،مدیراموربرق منطقه چهار اهواز گفت: به منظورافزایش سطح خدمات مطلوب و پایداری شبکه برق در تابستان آتی، طی دو عملیات گسترده، فاز اول ایستگاه برق بوستان و همچنین فیدر دانشگاه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال ساماندهی و اصلاح شد.
بهزادشافعی زاده افزود: با تلاش همکاران این امور مجموعه اقداماتی با هدف شناسائی و رفع عیوب خطوط پرعارضه در دست اقدام است تا با رفع مشکلات شبکه و بهبود شاخصهای ایمنی، ضریب پایداری شبکه را افزایش دهیم.
وی در خصوص تجهیزات بکار رفته در این پروژه ها خاطر نشان کرد: عملیات ساماندهی و اصلاح فاز اول ایستگاه برق بوستان و فیدر دانشگاه در قالب ۹گروه عملیاتی و بکارگیری ۸دستگاه بالابر و ۲ دستگاه جراثقال و همچنین نصب یازده اصله پایه، تعویض ۲۵عدد مقره ، تعویض ۱۲عدد کراس آرم و نصب ۷۴۸متر سیم مینک اتمام و به بهره برداری رسید.
مدیراموربرق منطقه چهاراهواز در پایان گفت: این پروژه ها با اعتبار سه میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید