هشدار جدي رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان
رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان با توجه به مشاهده نمونه مثبت كروناي جهشيافته در جنوب غرب خوزستان نسبت به عواقب وحشتناك اين موضوع هشدار جدي داد
به گزارش بازتاب خوزستان،دكتر شكراله سلمانزاده پيش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار وبدا در آبادان اظهار كرد: با توجه به اين جهش بيماري كوويد 19 در منطقه جنوب غرب خوزستان، اگر مردم خصوصا جوانان و میانسالان از خود مراقبت نکنند باید منتظر یک فاجعه در منطقه باشیم و خطر مرگ در اين شرايط حتمي ميشود.
وي با تاكيد بر اين موضوع كه مردم باید دورهمیها و مراسمهاي مرگ را کنار بگذارند، اضافه كرد: درخواست میکنم كه هر شهروند یک مراقب سلامت باشد و ضمن رعایت شیوهنامههاي بهداشتي، دیگران را نيز ملزم به رعایت آنها نمايد.
رئيس دانشكده علوم پزشكي آبادان بيان كرد: در صورت شیوع گسترده ویروس جهشیافته، حتی تمام بیمارستانهای منطقه نيز پاسخگوی بستری بیماران نخواهند بود
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید