شهرداری گتوند پس از ۱۶ سال ارتقاء درجه یافت
شهردار گتوند با اعلام این خبر گفت : این شهرداری از درجه شش به درجه هفت ارتقا درجه یافت.
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خوزستان ؛ خانم میری تصریح کرد: شهرداری گتوند؛ از سال 83 تا کنون تغییر درجه نداشته ولی با ارتقا تفریغ بودجه در سه سال اخیر و پیگیری های مکرر موفق به دریافت درجه جدید شد.
میری گفت: تفریغ بودجه شهرداری در سالهای مکرر قبل از 96منفی بود ولی خوشبختانه در سه سال اخیر علاوه بر تحقق بودجه ،شاهد مازاد بودجه بودیم که همین امر موجب ارتقا درجه شهرداری گتوند شد.
*خبر: محمود بلیوند*
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید