پیمانكار نفت مسجدسلیمان 5000 ماسك به كادر درمان اهدا كرد
در یک کار پسندیده و انسان دوستانه ، یکی از پیمانکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد 5000 عدد ماسک پزشکی را به کادر بهداشت و درمان این شهرستان اهداء کرد .
به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آقای عارف چمبری مدیر شرکت خصوصی ماغر گستر زاگرس که پیمانکار تهیه و توزیع غذای مدیریت خدمات این شرکت می باشد هدف از این اقدام را قدرشناسی از زحمات کادر درمانی و مشارکت با این افراد زحمت کش در مبارزه با کرونا اعلام کرد .وی طی این اقدام تعداد 5000 عدد ماسک 3 لایه پزشکی را با حضور در دفتر دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به وی تحویل داد تا در اختیار کادر بهداشت و درمان شهرستان قرار گیرد .
در همین راستا ، مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در جلسه ای که با حضور مدیران و روسای بخش های مختلف این شرکت برگزار شد پس از کسب اطلاع از این اقدام ایشان ، ضمن ستایش و تقدیر از آقای چمبری ، با تأکید بر استمرار این حرکت های خیرخواهانه ، آن را موجب افزایش انگیزه کادر بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس منحوس دانست .
لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان ، طی 2 مرحله اقلام و تجهیزات پزشکی ، بهداشتی و حفاظت فردی را به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال تهیه و در اختیار شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان قرار داده است .
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید