ادارات ۴شهرستان خوزستان تعطیل شد
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت : باتوجه به روند ادامه بارشهای کم سابقه و به منظور پیشگیری از هر گونه حوادث احتمالی ادارات و بانکهای چهار شهرستان در استان خوزستان روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
امید بن عباس روز یکشنیه با اعلام این خبر توضیح داد: در پی آبگرفتگی معابر شهری و به منظور پیش بینی مشکلات در تردد مردم به درخواست فرمانداران و با تایید استاندار محترم، ادارات و بانکهای اهواز، ماهشهر،رامشیر و امیدیه امروز تعطیل اعلام می گردد.
تکمیلی؛
⭕ این تعطیلی شامل مراکز درمانی، واحدهای عملیاتی، امدادی و خدماتی نمی شود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید