یکشنبه,۷ , تیر ,۱۴۰۵
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

برای جستجو تایپ کرده و Enter را بزنید

دکتر علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت در امر مبارزه با بیماری کرونا ، با دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان دیداروگفتگوکرد

  بازتاب خوزستان: پتانسیل های سازمان تامین اجتماعی در مبارزه با بیماری کرونا اگر نبود دانشگاه علوم پزشکی دچار بحران می شد . سازمان تامین اجتماعی تمام قد و با توان مالی خودش پای کار آمد و به هیچ عنوان منتظر کمک وزارت خانه نماند دکتر علیرضا افشار نماینده وزارت بهداشت ، درمان و علوم […]

1399-04-07
چاپ خبر

 

بازتاب خوزستان: پتانسیل های سازمان تامین اجتماعی در مبارزه با بیماری کرونا اگر نبود دانشگاه علوم پزشکی دچار بحران می شد . سازمان تامین اجتماعی تمام قد و با توان مالی خودش پای کار آمد و به هیچ عنوان منتظر کمک وزارت خانه نماند

دکتر علیرضا افشار نماینده وزارت بهداشت ، درمان و علوم پزشکی با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن دیدار با مدیر درمان و معاونین وی ، با ابلاغ سلام دکتر نمکی وزیربهداشت به مردم خوزستان و تشکر از زحمات و خدمات جامعه پزشکی به خصوص مدیران و کادر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، و با اذعان به وضعیت ناپایدار خوزستان از نظر شیوع بیماری کرونا ، ازمردم خوزستان خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :
دکتر علیرضا افشار نماینده وزارت  بهداشت ، درمان و علوم پزشکی با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن دیدار با مدیر درمان و معاونین وی ، با ابلاغ سلام دکتر نمکی وزیربهداشت به مردم خوزستان و تشکر از زحمات و خدمات جامعه پزشکی به خصوص مدیران و کادر درمان تامین اجتماعی خوزستان ، و با اذعان به وضعیت ناپایدار خوزستان از نظر شیوع بیماری کرونا ،  ازمردم خوزستان خواست تا توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند
وی افزود از روز شنبه هفتم تیرماه اختیار ستادمرکزی کرونا به استانها واگذر خواهد شد تا هراستان طبق شرایط و حسب صلاحدید مسئولان استانی ، اقدامات مقتضی را به عمل آورند
نماینده اجرایی وزیربهداشت در امرمبارزه با بیماری کووید ۱۹ خاطرنشان کرد : سازمان تامین اجتماعی به عنوان دومین تولید کننده درمان ، از زمان شروع بحران کرونا در کشور، هماهنگ و هم پا و در راستای سیاستهای وزارت بهداشت و بابسیج  تمام امکانات ، مراکز درمانی اش را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد و به کمک وزارت بهداشت آمد و در کنار دانشگاه به بیماران ارائه خدمت می نماید
وی افزود : در خوزستان هم طبیعتاً با افزایش شیوع بیماری کرونا ظرفیتهای بستری بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی به علت محدودیت و تعداد
زیاد بیماران در حال اشباع بود . بنا به  شرایطی که حاکم بود از سازمان تامین اجتماعی درخواست کمک شد و سازمان تامین اجتماعی در ابتدا بیمارستان هیات امنایی  میلاد اهواز برای بیماران کرونایی درنظر گرفت و  بعد که تعداد بیماران افزایش پیدا کرد بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز که بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی در استان است نیز در اختیار دانشگاه قرار گرفت و به عنوان سانتر کرونا انتخاب و تا الان مختص بیماران کرونایی  بصورت شبانه روزی فعالیت دارد

افشار اظهار داشت : به عنوان نماینده وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،  از مجموعه مدیریت درمان و پرسنل زحمتکش تامین اجتماعی به خصوص  بیمارستان های امیرالمومنین (ع) ، میلاد ، ۱۷شهریورآبادان و امام موسی کاظم (ع)  ماهشهر که پا به پای دانشگاه علوم پزشکی مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند تشکر و خسته نباشی عرض می کنم  و آرزوی توفیق و سلامتی برای همه دارم و امیدوارم که این همکاری ، ادامه پیدا کند وبحران کرونا  در استان خوزستان به نقطه کنترل رسیده وبزودی ریشه کن شود

دکتر افشار بر کمک های دولت به درمان سازمان تامین اجتماعی تآکید کرد و گفت  نگاه دولت در خصوص اختصاص کمک ها و تجهیز وتقویت بیمارستانها و بالابردن  انگیزه کارکنان ، نگاه مثبت است و  تبعیضی  بین مراکز دانشگاهی و تامین اجتماعی نیست
نماینده اجرایی وزیربهداشت افزود کسی فکر نمی کرد که سیستم درمان کشور ما بتواند از پس این کار بزرگ  برآید .خیلی از کشورهای دنیا دچار بحران شدند آنهایی که زیرساختها و منابع مالی قوی تری داشتند دچار بحران شدند و مدتی طول کشید تا از این شوک وسرگیجه در آیند.

دکتر افشار گفت : سیستم ما جهادی عمل کرد و الگو شد باید قدر این مدیران و کارکنان را دانست ، هر کار نیکی یک پاداش نیک باید پشت سرش وجود داشته باشد .

وی در مورد رعایت فاصله گذاری و تعطیلی هم  گفت در این نوع  تعطیلی (لاک وان ) که  به  اصطلاح  بیائیم یک سیستمی را قفل کنیم  ، وزارت بهداشت و دولت با آن موافق نیستند به دلیل اینکه اینکار تبعات اقتصادی و اجتماعی زیادی دارد . یکی از مشکلات در کنار بیماری معیشت مردم است .تعطیلی که معیشت مردم را به خطر بیندازد طبیعتاً فایده ندارد . ولی بحث فاصله گذاری اجتماعی و الزام مردم به استفاده از ماسک باید در جامعه نهادینه شود .
جلوگیری از تجمعات مثل عزاداری وجشن های عروسی باید در دستور کار استان قرار گیرد . بستگی به شرایطی که  در  شهرستان ها اتفاق می افتد شهرستان هایی  که  قرمز می شود اجرا  می شود و شهرستانهایی که سفید می شود محدودیت ها کمتر شود . ما باید یاد بگیریم و عادت کنیم تا زمانی که این ویروس در جامعه است فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و با ماسک زندگی کنیم  تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم .بیماری کرونا ، بیماری است تا زمانی که واکسن و دارویی ساخته نشود کماکان خطرناک است
این بیماری می تواند وحشی شود و از کنترل خارج شود . ولی با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی قطعاً کاهش پیدا میکند

دکترافشار در پاسخ به این سئوال که رابطه وزارت بهداشت با سازمان تامین اجتماعی چگونه است گفت : تعامل وزارت بهداشت در سطح مقامات عالی با سازمان تامین اجتماعی خیلی خوب است و در دوره وزارت دکتر نمکی  تعاملات و هماهنگی ها خیلی بهترشده است
وی افزود برای اولین بار در وزارت بهداشت ، وزیر مشاور بیمه ای دارد . قبلا همچین عنوانی وجود نداشت . این نشان می دهد نگاه به بیمه ها به خصوص بیمه تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر و دومین تولید کننده درمان مثبت و مهم است

دکتر افشار افزود اینجانب یک بیمه ای هستم و نماینده وزیر در شورای عالی بیمه هستم واین می تواند کمکی به بیمه ها باشد وبار تصمیم گیری را به نفع بیمه ها رقم بزندو جلوی خیلی  از تنش ها وچالش ها رابگیرد

افشار خاطر نشان کرد  این تعامل باید یواش یواش به سطوح پایین تر کشیده شود . این موضوع حاصل تقابل بیمه با وزارت بهداشت بعد از طرح تحول سلامت است .

نماینده وزیر بهداشت با خرسندی و اعلام رضایت از توانمندی و امکانات سازمان تامین اجتماعی گفت : الحمدالله در بحث کرونا یک فرصت خیلی خوبی پیش آمد تا توانمندی و قابلیت سازمان سازمان تامین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی دیده شود . در خیلی از استانها پتانسیل های سازمان تامین اجتماعی اگر نبود دانشگاه علوم پزشکی دچار بحران می شد . سازمان تامین اجتماعی تمام قد و با توان مالی خودش پای کار آمد و به هیچ عنوان منتظر کمک وزارت خانه نماند

نماینده وزیر بهداشت در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سختی کار کادر درمان  و آمار بالای مراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی و به منظور جبران بخشی از زحمات پرسنل و ارتقای انگیزه کاری کارکنان ، خواستار توجه وعنایت مقامات سازمان تامین اجتماعی نسبت به افزایش دریافتی و بالابردن مزایای تشویقی و انگیزشی آنان گردید .

دکتر جلیلی مدیردرمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز با قدردانی از حضور مجدد و مستمر دکتر علیرضا افشار به عنوان نماینده وزیر بهداشت در استان خوزستان ، از حُسن نظر و نگاه مثبت ایشان به سازمان تامین اجتماعی و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان تقدیر وتشکر کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده ، را ارائه داد
دکتر جلیلی گفت بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع ) اهواز به عنوان سانتر کرونا انتخاب شد و تاکنون نیز  فعالیت صددرصدی  این بیمارستان درخصوص بیماران کرونایی می باشد
وی افزود درمانگاههای ایذه ، رامهرمز ، شهید نریمی و امام حسین (ع ) اهواز نیز به عنوان مرکز غربالگری انتخاب و فعالیت دارند

مدیردرمان خوزستان خاطر نشان کرد بعداز بیمارستان امیرالمومنین (ع) و میلاد اهواز ، بیمارستان های  ۱۷شهریورآبادان،شهیدمصطفی خمینی بهبهان،امام موسی کاظم (ع) ماهشهر و شفای مسجدسلیمان  نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفتند

دکتر صادق جلیلی افزود مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان ، باتمام امکانات و توانمندی و بضاعت خود ، درامردرمان بیماران کرونایی و مبارزه وپیشگیری از این بیماری وارد عمل شده است
مدیردرمان خوزستان نمره کارکنان جامعه پزشکی مدیریت درمان خوزستان را در زمینه سرویس دهی به بیماران کرونایی ۲۰ اعلام کرد واززحمات وخدمات کارکنان درمان تشکر وقدردانی نمود .

من رو دنبال کنید نویسنده:

خبرنگار: سپیده حاتمی

سایر اخبار

خبر قبلی

ارائه گزارش عملکرد سه ماهه مدیریت آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

خبر بعدی

انتصاب سرپرست جوان فرمانداری شادگان

خبر بعدی
1399-04-07

انتصاب سرپرست جوان فرمانداری شادگان

خبر قبلی
1399-04-07

ارائه گزارش عملکرد سه ماهه مدیریت آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یادداشت

فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود

خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟

کارون، فراموش‌شده در قلب اهواز  نویسنده: سید آرمان شیرمردی  

درآمدی بر جایگاه سقاخانه در روایت تاریخ هنر معاصر ایران

دکتر فرشید خدادادیان ؛ مرمت و احیای نمادین پل سی میلی میسر است

آخرین اخبار

  • پوستر/ یک کولر کمتر؛ قرار همدلی
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/همدلی برای روشنایی ایران/توصیه های ایمنی برق ویژه ایام محرم
  • فیبر نوری؛ فرصتی که نباید در پیچ‌ و خم هماهنگی‌ ها و مجوزها، کند و یا متوقف شود
  • چند نکته برای صرفه جویی در مصرف برق
  • تجلیل از رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اهواز
  • هفته ملی صرفه جویی در مصرف برق/ همدلی برای روشنایی ایران
  • هفته صرفه جویی فرصتی برای همدلی بیشتر/ در مصرف برق صرفه جویی کنیم
  • مقابله با انشعابات غیرمجاز از مهمترین محورهای مدیریت مصرف است
  • شناسایی مسیرهای جدید تأمین مالی در سال جاری
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت: فولاد اکسین با برنامه‌ ای مدون اهداف سال ۱۴۰۵ را دنبال می‌کند
  • ثبت یک موفقیت راهبردی در نفت و گاز مارون
  • اجرای ۳۱ طرح برای آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در مرزهای خوزستان
  • حواله دلار سه هزار تومان ارزان شد
  • چرا «حجامت» و «تتو» اهدای خون را محدود می‌کنند؟
  • دادستان مرکز خوزستان: هرگونه حمل و معامله دام زنده خارج از ضوابط قانونی قاچاق است
  • خبر هست، دستمزد نیست؛ چرا خبرنگاران هنوز رایگان کار می‌کنند؟
  • از هرمز تا دارایی‌های بلوکه‌شده و لبنان؛ چگونه ایران واشنگتن را به عقب‌نشینی واداشت؟
  • بهترین و ضعیف‌ترین بازیکنان ایران مقابل نیوزیلند
  • کشف و ضبط ۷۰۰ بسته چای تقلبی در اهواز
  • پیگیری اجرای کامل افزایش حقوق ۲۱ تا ۴۳ درصدی حقوق/ انتقاد از تعطیلی طولانی صحن علنی مجلس
  • تاکید مدیرعامل برق اهواز بر ضرورت صرفه‌جویی حداکثری در مصرف انرژی
  • واکنش قیمت نفت به تفاهم‌نامه ایران و آمریکا
  • دیدار دستیار وزیرنفت با كاركنان فرزند شهید و ایثارگر نفت و گاز مارون
  • کشف انباری با کالاهای تاریخ گذشته
  • رئیس کمیسیون انرژی: با همراهی مردم در تابستان خاموشی نخواهیم داشت
  • تغییر زمان امتحانات دانشگاه‌ها در ایام تشییع رهبر شهید
  • آغاز ثبت‌نام بیست‌وسومین المپیاد ملی مهارت؛ فرصتی طلایی برای درخشش جوانان خوزستان
  • بهرمندی 28310 نفر از تسهیلات بانک کشاورزی خوزستان
  • تغییرات مکرر در مصوبات کنکور به صلاح داوطلبان نیست
  • ۳ ماه محرومیت درمانی برای ۲۰۰ هزار نفر | تنها بیمارستان جنگ‌زده اندیمشک همچنان در انتظار بازسازی
  • محور برنامه‌های هفته صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اجرای ۲ طرح آبرسانی در شهرستان صیدون با هدف تامین آب شرب پایدار
  • استقرار وب‌سرویس یکپارچه‌سازی سامانه مشترکین با GIS در شرکت آب و فاضلاب اهواز
  • حملات غیرقانونی آمریکا در ساعت‌های اخیر، آتش‌بس را بی معنا کرده است
  • ترتیبات امنیتی در منطقه غرب آسیا، دیگر به قبل برنمی‌گردد
  • خوزستان خاکی می‌شود
  • تقدیر آبفا کشور از مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان در مدیریت هوشمندانه اطلاع رسانی در جنگ 40 روزه
  • صفحه نخست
  • اخبار خوزستان
  • اخبار ایران
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • یادداشت
  • پادکست
  • فیلم
  • درباره ما
  • آرشیو

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری ” بازتاب خوزستان” می‌باشد. طراحی سایت : فینتورا

Copyright © ۲۰۲۱ Baztabkhuzestan.ir Agancy, All rights reserved