مهندس محمدی: اثربخشی اجرای سیستم مدیریت یكپارچه باید قابل اندازه گیری و مشهود باشد
به گزارش روابط عمومي، در اين نشست كه روز دوشنبه 30 ديماه 1398 برگزار شد، مهندس محمدي با اشاره به ضرورت ارزيابي نتايج برنامه هاي سيستم مديريت يكپارچه ، اظهار داشت: برنامه هاي عملكرد سیستمهای مدیریتی بايد به گونه اي اجرا شوند كه اثر آن در بهبود فرآيندهاي سازماني و افزايش بهره وري قابل اندازه […]
به گزارش روابط عمومي، در اين نشست كه روز دوشنبه 30 ديماه 1398 برگزار شد، مهندس محمدي با اشاره به ضرورت ارزيابي نتايج برنامه هاي سيستم مديريت يكپارچه ، اظهار داشت: برنامه هاي عملكرد سیستمهای مدیریتی بايد به گونه اي اجرا شوند كه اثر آن در بهبود فرآيندهاي سازماني و افزايش بهره وري قابل اندازه گيري و مشهود باشد.
وي افزود: در اين زمينه بايد نقشه راه سازمان با هدف رسيدن به يك سيستم قابل كنترل و قابل اصلاح تدوين شده و براي رسيدن به اهداف آن برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند تعريف و پياده سازي شود.
مهندس محمدي در ادامه با تشكر از همه دست اندركاران برنامه هاي سيستم مديريت يكپارچه (IMS) ، به مهندسی ساختار و بهره وری دستور داد ميزان اثربخشي اين برنامه ها طي 16 سال گذشته كه در اين شركت مستقر شده است مورد تحليل و ارزيابي قرار گيرد و گزارشی در این خصوص تهیه و ارائه شود.
در اين نشست فرهاد فروتن رئيس مهندسي ساختار و بهره وري شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گزارشي از برنامه هاي سيستم مديريت کیفیت و عملكرد آن ارائه و اظهار داشت: مميزي مراقبتي خارجي سيستم مديريت کیفیت در حوزه ستاد شركت اواخر بهمن ماه جاري انجام خواهد شد.
در ادامه، مديران و روساي حاضر در نشست، به بيان ديدگاه ها، نظرها و پيشنهادهاي خود پيرامون برنامه هاي سیستم مدیریت كيفيت پرداختند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید