برگزاري نشست هماهنگي كاروان هاي راهیان نور با حضور فرمانده بسیج وزارت نفت
به گزارش روابط عمومي، در اين نشست كه روز يكشنبه 29 ديماه 1398 برگزار شد، مهندس احمد محمدي مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و تعدادي از مديران و مسئولان اين شركت، سرهنگ عباس ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان و جمعي از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج حضور داشتند. در اين نشست […]
به گزارش روابط عمومي، در اين نشست كه روز يكشنبه 29 ديماه 1398 برگزار شد، مهندس احمد محمدي مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و تعدادي از مديران و مسئولان اين شركت، سرهنگ عباس ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان و جمعي از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج حضور داشتند.
در اين نشست دکتر فلاح فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت از شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان به دليل ميزباني و ارائه خدمات اسكان به كاروان هاي راهيان نور وزارت نفت كه هرساله از اواخر اسفندماه تا اوايل فروردين ماه به خوزستان اعزام مي شوند، تقدير و تشكر كرد.
مهندس محمدي مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب نيز با بيان اينكه پشتيباني از كاروانهاي راهيان نور وظيفه همگاني است اظهار داشت: از بركات برگزاري اردوهاي راهيان نور اين است كه تاريخ ماندگار دفاع مقدس به نسل هاي بعد منتقل مي گردد و در اين راستا مناطق نفت خيز جنوب هر چه در توان دارد به كار خواهد گرفت.
سرهنگ ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته براي پشتيباني از كاروان هاي راهيان نور وزارت نفت طي سال هاي گذشته ارائه داد و از همه كاركناني كه در اين زمينه همكاري و مساعدت داشتند قدرداني كرد.
در ادامه اين نشست در خصوص تامين نيازمندهاي براي اسكان، پذيرايي و خدمات رساني به كاروان هاي راهيان نور وزارت در اسفندماه و فروردين ماه آينده بحث و تبادل نظر شد.
شايان ذكر است؛ مجتمع آموزش فنون شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در اهواز يكي از پايگاه هاي اسكان و ميزباني از كاروان هاي راهيان نور وزارت نفت در خوزستان است كه همه ساله و در ايام پاياني سال و عيد نوروز، به خوزستان سفر مي كنند.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید