بازدید شهردار کلانشهر اهواز از پروژه مقاوم سازی پل علوی
امینی شهردار کلانشهر اهواز:پل منطقه کوی علوی که از سال ۱۳۹۰ در حال بهرهبرداری است.
به گزارش بازتاب خوزستان،امینی شهردار کلانشهر اهواز:پل منطقه کوی علوی که از سال ۱۳۹۰ در حال بهرهبرداری است، به دلیل کیفیت پایین ساخت، نیاز به مقاومسازی و ترمیم داشت. با احداث دیوارها و پیادهروهای جدید، این پل مقاومتر شده و انشاءالله خطری برای شهروندان نخواهد داشت. پروژه با ۲۰٪ پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و امیدواریم با رفع انسداد، کارکرد بهتری برای مردم شریف اهواز داشته باشد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید