کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی آبادان در زمینه توانمندسازی و آموزش کارکنان
به گزارش بازتاب خوزستان از خبرنگار وبدا از آبادان در متن نامه رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان خوزستان خطاب به دکتر سید محمد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان آمده است:
«با عنایت به اینکه موثرترین و مهمترین منابع در اختیار سازمان نیروی انسانی توانا میباشد و توانمند نمودن سرمایه سازمانی از طریق آموزش و بهسازی صورت می پذیرد لذا مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آیندهنگری این سازمان در راستای مأموریتهای محوله و وظایف ذاتی و به منظور ارتقاء سطح آموزش دستگاهها در سال ۱۴۰۲ نسبت به بررسی کلیه فرآیندها در امر آموزش دستگاههای اجرایی استان اقدام نمود که با توجه به ارزیابی به عمل آمده در بین ۶۰ دستگاه اجرایی استان در بخش دانشگاهها و مراکز آموزشی درمانی آن دستگاه ۹۶ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز را کسب نموده و موفق به احراز رتبه ی اول گردیده است.»
کسب این عنوان شایسته را به تمامی همکاران گرامی بویژه همکاران دستاندرکار در امر آموزش و توانمندسازی کارکنان دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت می گوییم.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید