🔰با حضور مدیرعامل شرکت آبفا اهواز؛ 🔻از تلاشهای شبانهروزی کارگران و کارکنان فعال شرکت در بارندگیهای اخیر تقدیر شد
🔹به گزارش بازتاب خوزستان از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سعید دشتیزاده گفت: این مراسم به پاسداشت زحمات و تلاشهای شبانهروزی تمامی کارگران و کارکنانی برگزار شد که پای کار کمک به دفع آبهای سطحی ناشی از بارندگیها ایستادند تا زندگی شهروندان محترم، با چالشهای کمتری مواجه شود.
🔹وی افزود: در بارندگیهای اخیر شهرستان اهواز تمامی گروههای عملیاتی، رسانهای، تمامی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، تجهیزات، ایستگاههای پمپاژ و خطوط دفع فاضلاب در راستای خدمت به مردم شریف اهواز و در کمک یاری به شهرداری اهواز جهت دفع آبهای سطحی بصورت شبانهروزی به کار گرفته شدند.
🔹دشتیزاده ادامه داد: این مراسم نخستین مراسم تقدیر از عملکرد کارکنان بعد از بارندگی در سال جاری است، که در آینده نیز اینگونه مراسمها بصورت مستمر ادامه خواهند داشت.
🔹گفتنی است:در مراسم یاد شده با اهدای پاداش، از کارگران عملیاتی معاونت بهرهبرداری و توسعه فاضلاب، کارشناسان روابط عمومی، گشتهای حراست و امور محرمانه و کارکنان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و برخی دیگر از افراد مرتبط و موثر قدردانی شد.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید