گنبد آهنین سست تر از لانه عنكبوت
به گزارش بازتاب خوزستان ازروابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، جمعي از کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب همگام با مردم ولايتمدار خوزستان و همزمان با سراسر کشور ضمن تجمع خودجوش در مقابل حسينيه ثارالله اهواز اقدام ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انتقام سخت از رژيم غاصب صهيونيستي را مورد حمايت قرار دادند.
مردم شهيد پرور اهواز با در دست داشتن پرچمهاي ايران و فلسطين، تمسال مقدس سردار شهيد حاج قاسم سليماني، شهداي جنگ تحميلي، مدافعان حرم و امامين انقلاب بار ديگر انزجار خود را از اين رژيم جعلي اعلام کردند.
تعدادي از مردم نيز با پوشيدن کفن، آمادگي خود را براي جان فشاني در مسير دفاع از انقلاب اسلامي اعلام داشته و با سردادن فرياد ” مرگ بر اسرائيل” و ” سپاه انقلابي، تشکر تشکر” اقدام انقلابي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ديگر نيروهاي مسلح را جهت حمله به رژيم کودککش صهيونيستي مورد تقدير قرار دادند.
کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب به عنوان افسران جبهه توليد و در اين گردهمايي اعلام کردند که در جنگ اقتصادي همواره بيدار و هوشيار خواهند بود و تا پاي جان در راستاي تعالي ايران اسلامي تلاش خواهند کرد.
گفتني است در اين تجمع ياد شهداي غزه، شهداي مستشار ايراني در سوريه و شهداي کنسولگري ايران گرامي داشته شد همچنين تأکيد شد که نابودي اين غده سرطاني قريب الوقوع خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیهای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمینهای اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
اقدام تلافی جویانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پي حمله موشکي و پهبادي به سرزمين هاي اشغالي به بمب خبری جهان تبدیل شد و تمامی رسانه های داخلی و خارجی به صورت زنده و لحظه به لحظه به انتشار اخبار این عملیات تاریخی سپاه پرداختند
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید